آخرین اخبار

سرقت عجیب از خط لوله سوخت در هرمزگان

نیروی انتظامی هرمزگان موفق به دستگیری افرادی شد که با طرز ماهرانه‌ای با حفر ۱۱ متر در زمین و رسیدن به خط لوله اصلی سوخت بندرعباس، آن را سوراخ و روزانه از آن برداشت گازوییل می‌کردند.

اشتراک گذاری
06 خرداد 1401
کد مطلب : 761

۱۲۱۵۹۷۵

۰۶ خرداد ۰۱ – ۱۵:۳۱

نیروی انتظامی هرمزگان موفق به دستگیری افرادی شد که با طرز ماهرانه‌ای با حفر ۱۱ متر در زمین و رسیدن به خط لوله اصلی سوخت بندرعباس، آن را سوراخ و روزانه از آن برداشت گازوییل می‌کردند.

فارس نوشت: نیروی انتظامی هرمزگان موفق به دستگیری افرادی شد که با طرز ماهرانه‌ای با حفر ۱۱ متر در زمین و رسیدن به خط لوله اصلی سوخت بندرعباس، آن را سوراخ و روزانه از آن برداشت گازوییل می‌کردند.

شورای تأمین استان هرمزگان چندی قبل با مصوبه‌ای خواستار پیگیری جدی شناسایی عوامل سوراخ کردن خط لوله اصلی انتقال سوخت بندرعباس و سرقت محصولات نفتی می‌شود.

در این زمینه سردار جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان می‌گوید: در این راستا ماموران پلیس آگاهی بندرعباس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و با استفاده از چتر وسیع اطلاعاتی، محل حفر خط لوله واقع در روستای پشته ایسین را شناسایی کردند و محل را به طور دقیق و شبانه روزی مورد رصد و مراقبت قرار دادند تا عناصر اصلی و مجرمان را مورد شناسایی قرار دهند.

وی در همین زمینه ادامه داد: پس از شناسایی محل، مأموران با تشکیل چندین تیم عملیاتی در پی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی با هماهنگی قضایی صورت گرفته، پس از ورود به محل وقوع و دپوی سوخت قاچاق دو نفر از بزهکاران موضوع که در حال انجام سوخت گیری بودند، دستگیر کردند

به گفته سردار جعفری، پس از بازرسی از محل شناسایی شده یک لوله متصل به خط لوله اصلی انتقال سوخت شرکت نفت که به طرز ماهرانه با حفر زمین به طول ۱۱ متر از زیر زمین به خط لوله اصلی متصل شده بود، کشف و در محل بالغ بر ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوییل نیز که برای انتقال آماده شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: ۴ نفر از دیگر مجرمان و عاملان این اقدام و قاچاقچیان سوخت دخیل در این پرونده نیز دستگیر شده‌اند و پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان و تعیین میزان دقیق سوخت به سرقت رفته از سوی اینان در دستور کار جدی پلیس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 19 =