آخرین اخبار

عقبگرد طلا و سکه در بازار

اقتصادنیوز : قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته جاری عقبگرد را تجربه کرد اما قیمت دلار صرافی و بازار متشکل رشدکرد .

اشتراک گذاری
07 خرداد 1401
کد مطلب : 713

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته جاری عقبگرد را تجربه کرد. قیمت سکه در ساعات ابتدای معاملات نقدی  امروز تا ۱۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان پیشروی کرد  اما در نیمه روز از مرز  مقاومتی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایین آمد و در ساعات پایانی معاملات امروز با ۱۳۵ هزار تومان کاهش به قیمت ۱۴ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان معامله شد. دیگر فلز زرد رنگ داخلی هم عصر امروز ۲۰۰ تومان از دیروز پایین تر بود و با ۱ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله شد.  

روند نرخ دلار متشکل در بازار امروز 

نرخ دلار متشکل در شروع معاملات نقدی امروز ۲۵ هزار و ۷۲۷ تومان بود که نسبت به دیروز ۱۹ تومان رشد را نشان می دهد. در ادامه و در ظهر امروز نرخ دلار متشکل ۲۵ هزار و ۷۶۰ تومان بود که نسبت به دیروز  ۵۲ تومان رشد کرده بود. اسکناس آمریکایی در نهایت عصر امروز بر روی ۲۵ هزار و ۷۲۰ تومان ایستاد که نسبت به دیروز ۱۳ تومان بالاتر بود 

قیمت دلار در صرافی ملی چند؟ 

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز  با ۲۵ هزار و ۸۶۳ تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز گذشته ۲۸ تومان بالاتر بود. قیمت فروش دلار صرافی در ساعت ۱۱:۳۸ دقیقه به وقت تهران به ۲۵ هزار و ۸۸۷ تومان رسید  و در ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه ۲۵ هزار و ۸۸۹ تومان بود که نسبت به دیروز ۵۳ تومان رشد کرده بود. اسکناس آمریکایی در  ساعات پایانی کار صرافی ملی با ۲۵ هزار و ۸۴۸ تومان معامله شد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =