آخرین اخبار

حرکت خلاف جهت قیمت سکه و طلا

اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در صرافی ملی و بازار متشکل ارزی افزایش را تجربه کرد اما بازار طلا شاهد حرکت خلاف جهت قیمت سکه و طلا بود

اشتراک گذاری
02 خرداد 1401
کد مطلب : 666

به  گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز یکشنبه اول خرداد بازار جهانی طلا تعطیل بود، اما روز گذشته قیمت اونس طلا نزدیک مرز ۱۸۵۰ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم عصر امروز یکشنبه قیمت طلا ۱۸  نزولی بود اما  قیمت سکه بر مدار صعود قرار گرفت. 

حرکت خلاف جهت قیمت سکه و طلا 

قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش ۱ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد که نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۴۰۰ تومان پایین تر بود .

قیمت سکه در ابتدای معاملات نقدی امروز توانست به نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان نفوذ کند و  تا محدوده ۱۴ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان هم پیش برود اما ظهر امروز سکه از نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان پایین آمد و برروی ۱۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان قرار گرفت . فلز زرد رنگ داخلی عصر امروز به قیمت ۱۴ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۹۰ هزار تومان بالا تر بود. 

قیمت دلار در صرافی ملی امروز 

 صرافی ملی در ابتدای معاملات  اولین روز خرداد ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار را ۲۵ هزار و ۷۰۴ تومان اعلام کرد که نسبت به قیمت انتهای روز گذشته تقریبا ۸۰ تومان بالاتر بود.اسکناس آمریکایی در صرافی ملی  عصر امروز  با ۲۵ هزار و ۷۳۳ تومان بسته شد که در مقایسه با روز گذشته ۱۰۹ تومان رشد را نشان می دهد. 

رشد قیمت دلار در بازار متشکل 

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی هم  در شروع معاملات امروز ۲۵ هزار و ۵۸۲ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۸۵ تومان  بالا تر بود.  این پایان افزایش قیمت دلار در بازار متشکل نبود و در نیمه روز نرخ دلار متشکل بر روی ۲۵ هزار و ۶۰۸ تومان قرار گرفت که در مقایسه با  روز شنبه ۱۱۱ تومان رشد را نشان می دهد . قیمت دلار متشکل  در انتهای معاملات نقدی امروز ۲۵ هزار و ۵۹۸ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۱۰۱ تومان گران تر بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =