آخرین اخبار

قیمت سکه بالای مرز مقاومتی

اقتصادنیوز : امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قیمت دلار متشکل در انتهای روز با ۱۶ تومان افت نسبت به دو روز قبل به قیمت ۲۵ هزار و ۴۹۷ تومان معامله شد.

اشتراک گذاری
01 خرداد 1401
کد مطلب : 640

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار جهانی از دیروز شاهد پیشروی قیمت اونس طلا است. فلز زرد رنگ جهانی در زمان نوشتن این گزارش نزدیک محدوده ۱۸۵۰ دلار قرار داشت. از سوی دیگر اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی دیروز و بازار امروز  بالای مرز مقاومتی معامله شد. 

قیمت سکه بالای مرز مقاومتی

رشد قیمت‌ها باعث خوشبینی سکه بازان شده و قدرت معامله گران افزایشی سکه امروز  بالا رفت. آنها توانستند  فلز زرد رنگ داخلی  را  تا بالای محدوده مقاومتی ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا بکشند. 

 قیمت سکه در ابتدای معاملات نقدی امروز بیش از ۲۰۰ هزار تومان گران تر از روز پنجشنبه گذشته بود. این پایان روند صعودی سکه در بازار امروز نبود و در نیمه روز سکه بازان بار دیگر بر قیمت سکه افزودند. قیمت سکه عصر امروز ۱۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان بود. به عقیده معامله گران در صورتی که سکه در محدوده یاد شده تثبیت شود احتمال رسیدن آن به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم وجود دارد. 

قیمت طلا ۱۸ عیار هم در بازار امروز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان گران تر از روز پنجشنبه قبل بود. قیمت فلز این فلز زرد رنگ ۱ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود. 

قیمت دلار در دو بازار 

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی هم امروز با ۲۵ هزار و ۴۹۹ تومان آغاز به کار کرد که در مقایسه با قیمت روز پنجشنبه گذشته ۱۴ تومان پایین رفته بود. نرخ دلار متشکل در نیمه روز رشد اندکی را ثبت کرد و بر روی  ۲۵ هزار و ۵۰۶ تومان  قرار گرفت. اسکناس آمریکایی در انتهای روز با ۱۶ تومان افت نسبت به دو  روز قبل به قیمت ۲۵ هزار و ۴۹۷ تومان معامله شد. قیمت فروش  دلار صرافی ملی هم عصر امروز ۲۵ هزار و ۶۲۴ تومان اعلام شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =