آخرین اخبار

کاپ جهانی تیراندازی با کمان| رقابت کمانداران در دور مقدماتی/حریفان حذفی مشخص شدند

کمانداران کامپوند کشورمان در مرحله مقدماتی کاپ جهانی به رقابت پرداختند.

اشتراک گذاری
27 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 517

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله مقدماتی مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی در کره جنوبی برگزار شد. کمانداران کشورمان در ماده کامپوند به مصاف رقبای خود رفتند.

امیر کاظم‌پور در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز ۶۹۸ در رده سی‌ام قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از آلمان برود.

محمد صالح پالیزبان، در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز ۶۹۴ در رده چهلم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از استونی برود.

سید حسام الدین کوثر در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز ۶۹۲ در رده چهل و هشتم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از دانمارک برود.

حمزه نکویی در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز ۶۸۵ در رده پنجاه و سوم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از آمریکا برود.

کوثر خشنودی‌کیا در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز ۶۹۶ در رده چهارم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی در دور دوم باید با برنده دیدار آلمان و دانمارک بازی کند.

سیده ویدا حلیمیان در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی  با امتیاز ۶۸۳ در رده بیست و سوم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از قزاقستان برود.

راحله فارسی در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز ۶۸۱ در رده بیست و هفتم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از هند برود.

گیسا بایبوردی در مرحله مقدماتی کامپوند مسابقات کره‌جنوبی با امتیاز ۶۷۰ در رده چهلم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از کرواسی برود.

تیم کامپوند مردان کشورمان با ترکیب امیر کاظم‌پور، سید حسام الدین کوثر و محمد صالح پالیزبان با امتیاز ۲۰۸۴ در رده دهم مرحله مقدماتی ایستاد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم مکزیک می‌رود.

تیم کامپوند بانوان کشورمان با ترکیب کوثر خشنودی‌کیا، سیده ویدا حلیمیان و راحله فارسی با امتیاز ۲۰۶۰ در رده دوم مرحله مقدماتی ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده تیم‌های سوئیس و ترکیه می‌رود.

تیم کامپوند میکس کشورمان با ترکیب کوثر خشنودی‌کیا و امیر کاظم‌پور با امتیاز ۱۳۹۴ در رده هفتم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف تیم استونی می‌رود.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =