آخرین اخبار

چرا عده‌ای با دشمن مخرج مشترک پیدا‌می‌کنند؟ /جمهوری اسلامی به تنهایی مقابل تمام جبهه اسکتبار ایستاد

امام جمعه دهدشت گفت: ما باید خدمات نظام را بیان و با افتخار از آن‌ها دفاع کنیم، نه این‌که مخرج مشترک با دشمن پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
06 بهمن 1401
کد مطلب : 4346

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در نشست کمیته تخصصی فرهنگی دهه فجر با بیان این‌که عده‌ای خدمات خوب نظام را نمی‌بینند و فقط نقاط ضعف را بیان می‌کنند اظهار کرد: گاهی با بیان برخی‌ها حرف با دشمن مخرج مشترک پیدا می‌کنیم.

امام جمعه دهدشت دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف پزشکی، نظامی، هسته‌ای، انرژی خورشیدی، فناوری فضایی و… را یادآور شد و بیان کرد: دشمن نمی‌خواهد این خدمات بیان شود لذا باید توجه داشته باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی به تنهایی مقابل تمام جبهه استکبار ایستاده و ما نباید ادبیات گفتاری خود را به ادبیات ضعف و نداشتن تبدیل کنیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: ما باید خدمات نظام را بیان و با افتخار از آن‌ها دفاع کنیم، نه این‌که مخرج مشترک با دشمن پیدا کنیم.

وی با بیان این‌که در سخت‌ترین شرایط جنگ ترکیبی، وزیر ارتباطات مقابل دشمن ایستاد ک پلتفرم‌های ایرانی را از زیرساخت سه میلیون به هفده میلیون رسانده است گفت: چرا مجلس شورای اسلامی به این وزیر کارت زرد داد؟ دشمن دنبال همین بود.

امام جمعه دهدشت خا‌طرنشان کرد: ما مشکلات داریم ولی این‌که همراه و هم‌عقیده با دشمن شویم کار درستی نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: باید امروز تمرکز ما بر دانشگاه‌ها و آموزش وپرورش باشد و بگذاریم جوان حرف خود را بیان کند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =