آخرین اخبار

جلسه معارفه و نخستین وعده شهردار جدید سی‌سخت+تصویر و فیلم

معارفه سرپرست شهرداری سی‌سخت با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد.

اشتراک گذاری
01 بهمن 1401
کد مطلب : 4333

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه معارفه سرپرست شهرداری سی سخت با حضور اعضای شورای اسلامی سی سخت و کارکنان شهرداری در محل شهرداری سی سخت برگزار گردید. 

حمید تقی زاده رئیس شورای اسلامی در جلسه معارفه سرپرست  شهردار سی سخت گفت: تغییری جدید از درون خود شما در شهرداری اتفاق افتاده است و همه شماها با رفتار شهردار جدید آشنا هستید امید است که با ایشان همکاری کنید تا مشکلات موجود درون شهرداری حل و فصل شود.

تقی زاده اظهار داشت: اعضای شورا هم تمام انرژی خودشان را خواهند گذاشت تا این رویه اشتباه و حال و هوای مریضی که گرفتار شهرداری و شهر شده بود و اختلاف نظرهایی که در بدنه شهرداری بود و باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده بود  تمام شود و از امروز شهردار جدید با رویکرد جدید در شهرداری شروع به کار کند. 

یکتاپرست سرپرست شهرداری سی سخت ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای شورا و کارکنان به ایشان برای سمت جدید گفت: آمده ام که در این مدتی که هستم کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم و شعار ندهم و با ایمانی که به همکارانم دارم و از نزدیک با روحیات آنها آشنا هستم و درد دل آنها که درد دل خودم هست  بتوانیم با همدلی و همفکری خیلی از مشکلات شهرداری و شهر را کم کنیم.

شهردار گفت: امیدواریم بتوانیم دست به دست هم دهیم و مردمداری را سرلوحه خود قرار دهیم و به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم تلاش کنیم و با حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر و همفکری بزرگان و نخبگان شهر تحولی عظیم در حل مشکلات شهر و شهرداری ایجاد کنیم. 

فرهادی سخنگوی شورای شهر گفت: شهرسازی و نقلیه دو واحد منفک از هم و درآمد زا برای شهرداری هستند  که می توانند با تعامل با هم و کار جهادی درآمدزایی بسزایی برای شهرداری انجام دهند و روز به روز باعث پیشرفت شهرداری و شهرمان  شویم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =