خدمات مخابرات کهگیلویه وبویراحمد بصورت غیرحضوری ارائه می شود

چکیده: گچساران - ایرنا- سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدگفت:این شرکت میز خدمت را از سنتی به الکترونیکی ارتقا داده است و به همین خاطر همه خدمات شامل درخواست ها و مطالبات مشترکان به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

سید محمدهادی امیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت مشترکان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد می توانند برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و به حداقل رسانیدن مراجعات حضوری مطالبات و درخواست های خود را از طریق سامانه های تعریف شده پیگیری کنند.

وی بیان کرد: مشترکان برای دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض با سامانه تلفنی ۲۰۰۰ اقدام کنند.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: مشترکان برای فروش و خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ( ADSL) از طریق سامانه ۲۰۲۰ اقدام کنند.

 امیری تاکید کرد: خدمات پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکان تجاری با سامانه تلفنی ۲۰۱۰ و رفع خرابی خطوط تلفن ثابت خانگی با سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷ انجام می شود.

وی گفت:سامانه تلفنی ۱۱۸پاسخگوی سوالات درباره اطلاعات تلفنی و مرکز تماس ۹۹۹۰ برای مشترکان همراه اول پیش بینی شده است.
امیری تاکید کرد:پورتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir برای دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول ،دریافت ریزمکالمات ،درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ،درخواستFTTH و دانلود فیلم های سینمایی برنامه ریزی شده است.

امیری  ابراز داشت:امید می رود همه مشترکان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد با استفاده از خدمات غیر حضوری را علاوه بر صرفه جویی در زمان وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،خدمات مطلوب تر ی را دریافت کنند.

هم اکنون ۸۳ هزار و ۵۶۵ شماره تلفن ثابت و یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۶۷ تلفن همراه در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد.

Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on print
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.