آخرین اخبار

هاشمی: با پیامک یک پیشکسوت، دستور تعویض چمن مجموعه شیرودی را دادم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جامعه ورزش در کنار مردم مظلوم فلسطین است، گفت: جنایت بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی دل غیرمسلمانان را نیز بدرد آورده است.

اشتراک گذاری
10 آبان 1402
کد مطلب : 9055

 به گزارش خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در حاشیه تمرین پیشکسوتان فوتبال در مجموعه ورزشی شیرودی با اشاره به ارسال درخواست پیامکی یکی از پیشکسوتان در خصوص تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال این مجموعه گفت: بنده بلافاصله پس از دریافت این پیامک از مجموعه بازدید کردم و دستور تعویض چمن زمین را دادم.

وی در ادامه با بیان اینکه این مجموعه ورزشی مکان بسیار خوبی برای دورهمی‌های ورزشی پیشکسوتان فوتبال است، گفت: پیشکسوتان ورزشی سالها برای کشورمان افتخارآفرینی کردند و امروز پس از تعویض چمن مصنوعی این زمین، شاهد تمرینشان  در این محل  بودم که جا دارد به این عزیزان خدا قوت عرض کنم و همچنین دیدن این تمرین و روحیه بالای پیشکسوتان فوتبال کشورمان موجب شادی ما نیز شد و علاقمند به حضور در جمع پیشکسوتان تمامی رشته های ورزشی هستم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تاکید ریاست جمهوری به حمایت از نخبگان ورزشی افزود: پیشکسوتان نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه هستند و پیشکسوتان در ورزش نقش بی بدیلی دارند و لازم است که علاوه بر نگاه داشتن احترامشان شنونده صحبت هایشان باشیم.

وی ادامه داد: بنده در اولین حضورم در وزارت ورزش و جوانان پس از دریافت ابلاغ سرپرستی، دیداری با پیشکسوتان داشتم و علاوه بر آن در سفرهای استانی نیز نشستی را به این عزیزان اختصاص می دهیم که امیدوارم این جلسات به طور مستمر برگزار شود.

همچنین کیومرث هاشمی در خصوص بهره گیری از دیپلماسی ورزشی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: تقریبا ۳ روز قبل با وزرای ورزشی ۵۴ کشور اسلامی مکاتبه ای داشتم و در آن به جنایاتی که رژیم صهیونیستی در ۱۰ سال در حوزه ورزش کشور فلسطین داشته اشاره کردم و درخواست داشتم  در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که مورد تاکید کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی هستند، این رژیم را محکوم کنند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این کاری بود که نیاز بود مجموعه وزارت ورزش و جوانان به لحاظ بین المللی انجام دهد و علاوه بر آن جامعه ورزش نیز همچون سایر اقشار همواره یار و  یاور مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند و این جنایت اخیر یک حادثه بسیار بی رحمانه‌ای است که حتی دل غیر مسلمانان را به درد آورد و همه بایستی دست به دست هم دهند و در کنار این عزیزان باشند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =