آخرین اخبار

دستور ویژه استاندار به فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد/ سایت جهت احداث منازل محرومین آماده شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام فرمانداران استان سایتی برای ساخت منازل محرومین و کسانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند آماده کنند.

اشتراک گذاری
12 مهر 1401
کد مطلب : 3400

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده با حضور در سامانه سامد پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات مردم از مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله سرمایه گذاری، رفع نیازهای مردمی و زیرساخت‌ها شد.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران گفت: در دیدارهای مردمی و جلسات مختلف بر حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه و پیشرفت استان تاکید کردیم و مجددا اعلام می‌کنیم سرمایه‌گذاران را حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ریشه کنی فقر مطلق در استان گفت: تمام فرمانداران سایتی برای ساخت منازل محرومین و افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند آماده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با مشارکت مجلس و بنیاد مستضعفان ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان برای محرومین و کسانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند ساخته می‌شود تا خانواده‌ها را از فقر مطلق نجات دهیم، که دستور دادیم فرماندار گچساران و مدیرکل بهزیستی استان به مورد خاصی که از طریق سامانه سامد مطرح شد ویژه رسیدگی و همه امکانات زندگی در اختیار آنها قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص منازل سازمانی اداره‌کل راه و شهرسازی گفت: تمام افرادی که مازاد بر زمان مقرر در منازل مسکونی راه و شهرسازی هستند در فرصت یک ماهه تخلیه شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه افرادی که بالاتر از زمان تعیین شده در منازل مسکونی هستند جابه‌جا شوند، گفت: چرا یک نفر باید ۱۸ سال از این منازل استفاده کند اما برخی‌ها پشت نوبت باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از طریق سامانه سامد و ارتباط با مردم پیگیر وضعیت آسفالت جاده چاهن در منطقه محروم زیلایی شد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پانزده =