آخرین اخبار

گچساران هنوز بالاترین آمارهای بیکاری در کشور را دارد

فرماندار گچساران گفت: این شهرستان با وجود ظرفیت‌های بسیار خوب، منابع و صنایعی که دارد متاسفانه تعداد بیکاری آن در سطح کشور جزو بالاترین آمارها است.

اشتراک گذاری
30 مهر 1402
کد مطلب : 8752

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه کمیته اشتغال گچساران اظهار کرد: اشتغال جوانان گچسارانی برای همه ما مسئولان امر مهم و ضروری است، و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

 وی بیان کرد: بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات افرادی که به آنها معرفی می‌شوند اقدامات لازم را انجام دهند.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: انتظار می‌رود بانک‌ها با در نظر گرفتن قانون برای ضمانت‌ نامه‌ها خیلی سخت‌گیری انجام ندهند.

 دیهیم خوب با اشاره به اینکه قانونمندی بسیار خوب است، عنوان کرد: در برخی موارد متقاضیان از بانک‌ها شاکی هستند که برای دریافت ۱۰ میلیون تومان وام از ما دو ضامن درخواست کرده‌اند.

 وی گفت: مردم به دلیل مشکلات اقتصادی کمی عصبی هستند وقتی به بانک مراجعه می‌کنند شاید برخورد آنها طلبکارانه باشد شما بانک‌ها صبوری کنید.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: این شهرستان با وجود پتانسیل‌های بسیار خوب، منابع و صنایع که دارد متاسفانه تعداد بیکاری آن در سطح کشور جزو بالاترین آمارها است. دیهیم خوب بیان کرد:وجود صنایع در گچساران باعث شده تا این شهرستان مهاجر پذیر شود و آمار بیکاری آن نیز بالا رود.

وی افزود: برای پتروشیمی نیز اولویت گچسارانی‌ها هستند و تلاش می‌ گردد تا از فرزندان گچسارانی استفاده شود.

 فرماندار گچساران با اشاره به کارگیری برخی نیروها در ادارات این شهرستان اظهار کرد: برخی ادارات بدون هماهنگی از سوی اداره کل نیروهایی جهت به کارگیری و استخدام به آنها معرفی می‌شود که بعد از چند روز این نیروها اخراج می‌شوند و این باعث ایجاد توقع برای نیرو شده و این اقدام نیز زیبنده آن مدیر نیست.

 دیهیم خوب اضافه کرد: همان گونه که در سنوات گذشته گفته شد تسهیلات را به کسانی که مستحق و واجد شرایط هستند پرداخت کنید تا آنها بتوانند برای خود و افراد دیگر اشتغال زایی ایجاد کند برخی مواقع متقاضی تسهیلات را دریافت ولی طرح اجرا نمی‌کند و متضرر شده به بانک نیز بدهکار می‌شود.

پایان پیام/۸۲۰۳۳



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =