آخرین اخبار

رزمایش سراسری “جهادگران فاطمی” در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش سراسری “جهادگران فاطمی” در این استان بمدت ۱۰ روز خبرداد.

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 304

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش سراسری “جهادگران فاطمی” در این استان بمدت ۱۰ روز خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ” سرهنگ پاسدار ناصر صالحی” در آئین برگزاری این آیین، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور رزمایش سراسری جهادگران فاطمی با ۷۰۰  گروه جهادی کهگیلویه و بویراحمد از هفدهم تا بیست هفتم اردیبهشت در مناطق کمتر برخوردار آغاز می شود.

وی به خدمات و  فعالیت‌های مختلف بسیج سازندگی در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار جهیزیه، ۱۵۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۱۵۰ هزار بسته لوازم التحریر توزیع شد‌ه است.

این فرمانده سپاهی به تشریح برخی از پروژه‌های آب‌رسانی در مناطق محروم این استان، خاطرنشان کرد: در ابعاد مختلف خدمت رسانی شامل  آب رسانی، احداث مدارس و پروژه‌های محرومیت زدایی هم در کنار دولت خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با اشاره به برخی از خدمات صورت گرفته از سوی سپاه فتح استان به مناطق محروم، یادآورشد: در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی، هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی شامل ساخت مسجد، پل های عشایر، کانال های کشاورزی، تکمیل خانه نیازمندان، ساخت مسکن زلزله زدگان سی سخت، خانه بهداشت و آبرسانی در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.

” سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده” گفت: ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر و توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان، توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در دوساله اخیر ، توزیع سه هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان، اهدای ۱۰۰ سیستم صوتی به مدارس و شش هزار بسته لوازم ورزشی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد از دیگر خدمات گروه های جهادی در این استان است.

برومندزاده با اشاره به تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته فرهنگی ورزشی در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: در ایام شیوع کرونا هم یک میلیون ماسک توسط گروه‌های جهادی تهیه و در اختیار افراد قرار گرفت و سه هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی نیز در مناطق محروم توزیع شد.

وی افزود:  پنج هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه مشاغل خرد در این استان پرداخت و ۳۰ تعاونی نیز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =