آخرین اخبار

به جز تهمت و افترا چیزی نمی‌بینم/هفته دولت خیلی از حرف‌ها را خواهم گفت

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای تخریب و افترا ایده و راهکارهای سازنده در جهت توسعه شهرستان ارائه کنید.

اشتراک گذاری
27 مرداد 1401
کد مطلب : 2617

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران سید ناصر حسینی پور در آئین بزرگداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن آزادی نفت گچساران اظهار کرد: دنیای اسارت فریاد خاموشی است که هنوز در گوش تاریخ می پبچد.

وی بیان کرد: قلبهایی که در قفس بازداشتگاه بعثی می تپد دنیایی که یک آتشفشان بغض، مظلومیت وارستگی استقامت دینداری و به معنای واقعی ولایتمداری در آن نهفته است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: من تلاش می کنم مانند گذشته و جنگ نیروی انقلاب بوده و در راه خدمت به مردم و نظام گام بردارم.

حسینی پور عنوان کرد: نمی گویم دولت آقای رئیسی از دولت قبل چه چیزی تحویل گرفت، در هفته دولت خیلی از حرفها را که بر روی هم دپو شده و جریان رسانه‌ای باعث شده خیلی از آنها گفته نشود همه را خواهم گفت.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خاطرنشان کرد: در حیطه وظایف قانونی تا کنون  کسی آنها را از ما مطالبه نکرده است.

حسینی پور عنوان کرد: امروزه شاهد این هستیم که وزیر اقتصاد و بانک مرکزی هر کدام یک حرف جدا می‌زنند، بخاطر این است که هنوز از برنامه توسعه ششم که مدت آن تمام شده دارند استفاده می کنند، باید برای برنامه هفتم توسعه که از آن یک سال عقب هستیم رابه خوبی بسته و آن را انجام دهیم.

وی گفت: باید نسبت آن با لایحه ۱۴۰۱ مشخص شده و نقص ها و ایرادات آن‌ پیدا و کوتاهی در آن مشخص شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خاطرنشان کرد: باید حرفهای رهبر را جامعه عمل پوشاند و این سخنان گوهر بار را سر لوحه کار خود قرار داد، ما باید در کنار دولت انقلابی مسیر خدمت به مردم را طی کنیم.

وی افزود: قوانینی داریم که دست و پای سرمایه گذار را بسته و جاهایی نیز این قوانین دست و پا گیر ما و مردم بوده و جاهایی نیز که قوانین باید وجود داشته باشد وجود ندارد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: در برخی جاها که قوانینی وجود ندارد هنوز ورود پیدا نکردیم و باید ضعف خود را پذیرفته و برای برطرف کردن آن تلاش کنیم.

حسینی پور اضافه کرد: در آنجایی که به مادر دو شهید و ایثارگران توهین کردند، ما اینگونه کارها را نخواهیم پذیرفت، جایی که مدیر مخابرات می گوید ما از قانون کمیسیون اصل ۹۰ پیروی نکرده و آن را اجرا نمی کنیم باید پیگیر آن بوده و من قول می دهم برای اجرای قوانینی که باعث بدنامی جامعه ایثارگری و شهید شده، اعتراض و به آن و به کار نگرفتن فرزندان آنها ورود خواهم کرد.

وی گفت: در آخرین جلسه خود در گچساران به یکی از آزادگان عنوان کردم اگر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد، من چهارمین بار است که پلاک کارتهای شما پرسنل ترلینگ را دیده ام و پیگیر آن هستم دلم نمیخواست بعد از ۴ بار تذکر به وزیر نفت برای حل مشکل نیروهای حجمی ۳۸۹ نفر شرکت نفت‌گچساران اینگونه عمل شود که با اعلام آن در صحن مجلس آن را انجام دادم و قضیه ترلینگها به ۹۸ نفر رسیده باید مدیرعامل صنعت نفت گچساران برای حل مشکل آنها تلاش کند.

حسینی پور افزود: باید کمیته آزادگان، رزمندگان، فرزندان شهدا پیشکسوتان سبز پوش سپاه را تشکیل داد و در این راه من نیز در کنار شما خواهم بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: در گچساران ندیدم که به جای تخریب و افترا به دنبال ارائه راهکاری مفید و ایده های سازنده باشند و بجای اقدامات تخریب کننده بیایند در کنار نظام و نماینده قرار گرفته و با راهکارهای درست و مفید اقدامات خوبی را دست به دست هم انجام دهیم. 

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =