آخرین اخبار

ستاره‌ای که به شهداب پیوست/ کاپیتان تیم ملی کانادا در راه یزد

دریافت کننده تیم ملی والیبال کانادا برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا با تیم شهداب یزد به توافق رسید.

اشتراک گذاری
15 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 247

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با حضور ۸ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

تیم‌های پیکان و شهداب یزد، نماینده‌های ایران در این دوره از مسابقات هستند. یزدی‌ها به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران برای تقویت تیم خود با گوردون پرین، کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا به توافق رسیده‌‌اند.این در حالی است که پیش از این گفته می‌شود آنها تصمیم دارند روبرتلندی سیمون و ویلفردو لئون دو غول کوبایی والیبال جهان را هم به خدمت بگیرند.

در حال حاضر سیمون و لئون درگیر فینال سری آ ایتالیا هستند، اما گفته می‌شود پرین به زودی وارد ایران خواهد شد تا تمریناتش را با یزدی‌ها استارت بزند. پرین از سال ۲۰۱۱ عضو تیم ملی والیبال کانادا بوده و بارها هم در مصاف با تیم ملی ایران ظاهر شده، است.

وی چند فصلی است در سوپر لیگ روسیه بازی می‌کند و در این فصل عضو باشگاه اورال اوفا بود. پرین ۳۳ ساله که در پست دریافت کننده بازی می‌کند از جمله ستاره‌های کانادایی است که بازی در اکثر لیگ‌های اروپایی مثل ایتالیا، لهستان، ترکیه، چین و روسیه را در کارنامه خود دارد.

پیش از این گفته ش که پیکانی‌ها هم با صرف هزینه‌های هنگفت و جذب نفراتی همچون سید محمد موسوی، سعید معروف، اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز تا دندان مسلح شده‌اند تا بتوانند عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =