آخرین اخبار

هوای مه آلود برجام در بازار دلار و سکه

اقتصادنیوز: نرخ دلار تهران عصر امروز در مقایسه با روز شنبه تقریبا ۱۷۰ تومان بالا رفت.

اشتراک گذاری
19 مرداد 1401
کد مطلب : 2401

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار ارز تهران امروز سه شنبه ۱۸ مرداد۱۴۰۱ در هوای مه آلود برجام شاهد حرکت کرد. 

نرخ دلار در سلیمانیه، هرات و تهران 

نرخ دلار تهران  عصر امروز در مقایسه با روز شنبه تقریبا ۱۷۰ تومان بالا رفت. در سلیمانیه هم اسکناس آمریکایی نسبت به روز  یکشنبه ۱۰۰ تومان بالاتر بود. بازار ارز سلیمانیه امروز شاهد کانال شکنی نرخ دلار بود. امروز نرخ حواله درهم نیز اندکی افت کرد. 

قیمت دلار در بازار رسمی چند؟ 

اگر چه بازار آزاد امروز شاهد رشد قیمت دلار بود اما در بازار رسمی  نرخ دلار نوسان صعودی محدودی را ثبت کرد . قیمت دلار در صرافی ملی امروز با ۲۷ هزار و ۹۶۱ تومان مبادله شد و در نیمه روز به ۲۷ هزار و ۹۷۳ تومان رسید . این قیمت در مقایسه با روز شنبه تقریبا ۲۶ تومان بالاتر بود. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز ۲۷ هزار و ۸۳۴ تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز ۲۵ تومان رشد را نشان می دهد .

قیمت اونس طلا  در یک قدمی۱۸۰۰ دلار 

قیمت اونس طلا امروز به سمت کانال ۱۸۰۰ دلار حرکت کرد. قیمت فلز گران بهای جهانی امروز ۱۷۹۷ دلار بود که در مقایسه با دیروز تقریبا ۱۰ دلار رشد کرده بود. 

قیمت سکه در کانال ۱۵ میلیون تومان 

قیمت طلا ۱۸ عیار هم در زمان نوشتن این گزارش با ۱ میلیون و ۳۷۳  هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به ۳ روز  قبل ۲ هزار و ۷۰۰  تومان کاهش را نشان می دهد .

قیمت سکه هم امروز  با ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد. ارزش ذاتی سکه امروز ۱۳ میلیون و ۴۳۱ هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده ۱۲ درصد بدست آمد . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =