آخرین اخبار

ماجرای زنی که توسط همسر مسلحش گروگان گرفته شد

متهم به دلیل اختلافات شخصی خود با یکی از هم روستایی های خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده که بعد از زخمی شدن هم روستایی خود، همسر خود را گروگان گرفت.

اشتراک گذاری
11 مرداد 1401
کد مطلب : 2247

۱۲۳۲۰۳۷

۱۱ مرداد ۰۱ – ۱۳:۵۰

متهم به دلیل اختلافات شخصی خود با یکی از هم روستایی های خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده که بعد از زخمی شدن هم روستایی خود، همسر خود را گروگان گرفت.

عصرایران: عملیات ۳ ساعته واحد نوپو برای دستگیری گروگانگیر و رهایی گروگان در بامداد روز گذشته با موفقیت به پایان رسید.

سرهنگ جاوید امیرانلوی فرمانده یگان ویژه استان اردبیل در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اعلام مرکز پیام فرماندهی انتظامی استان اردبیل مبنی بر گروگانگیری در روستای صومعه شهرستان اردبیل و تیراندازی فرد گروگانگیر به هم روستایی های خود، بلافاصله واحد رهایی گروگان و تیم پشتیبان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با بررسی های اولیه مشخص شد متهم به دلیل اختلافات شخصی خود با یکی از هم روستایی های خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده که بعد از زخمی شدن هم روستایی خود، همسر خود را گروگان گرفته و با شکستن شیشه های منزل اقدام به تیراندازی می کرد.

فرمانده یگان ویژه استان اردبیل تصریح کرد: با توجیه گروهان نوپو و انجام قرق منطقه، نسبت به چینش عوامل پشتیبان در محل اقدام و پس از جای گیری عوامل نوپو و اشرافیت کامل نسبت به گروگان گیر و اخذ دستورات لازم قضایی نسبت به انجام مذاکره با شخص متهم اقدام شد.

سرهنگ امیرانلوی اعلام کرد: مذاکره به مدت دو ساعت طول کشید که فرد گروگان گیر رغبتی به تسلیم شدن نداشت و بلافاصله واحد نوپو با دستور سلسله مراتب با استفاده از اصل غافل گیری اقدام به دستگیری فرد گروگان گیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: گروگان در این حادثه بحمدالله بدون هیچ گونه آسیبی آزاد و گروگان گیر نیز از ناحیه شانه سمت راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بعد از مداوا تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ‌ امیرانلوی خاطرنشان کرد:یک قبضه سلاح شکاری به همراه یک جلیقه کامل گلوله از متهم کشف و ضبط شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =