آخرین اخبار

اشتغال مهمترین درخواست‌های مردم در ملاقات با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جریان دیدارهای مردمی که بطور هفتگی و روزهای شنبه برگزار می شود با ۲۴ نفر از مراجعه کنندگان دیدار و گفت وگو کرد.

اشتراک گذاری
08 مرداد 1401
کد مطلب : 2186

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار و به ۲۴ نفر پاسخ داده شد.در این جلسه که کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و سیداحسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشتند، مسائل و مشکلات از سوی مراجعین بیان و استاندار پس از بررسی موارد مطرح شده، جهت رفع مشکل و حصول نتیجه دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار تصریح کرد: موضوعات و درخواست‌های ملاقات کنندگان توسط کارگروه ملاقات‌های مردمی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز و با توجه به موضوع درخواستی با متقاضیان تماس گرفته می شود.

استاندار اظهار داشت: در برنامه دیدارهای چهره به چهره موضوعات درخواستی و مشکلات ملاقات کنندگان در فرمی مخصوص با ذکر جزئیات شرح داده شده و دستورات لازم برای رسیدگی، پیگیری و اقدام  براساس قانون به دستگاه مربوطه صادر می شود.

احمدزاده تاکید کرد: باید این مسئله مورد تاکید باشد که درخواست‌های مردمی و ملاقات کنندگان براساس قانون و راهکار قانونی داشته باشد.

 وی در این دیدار با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی، گفت: مدیران در دستگاه‌ها ملزم هستند که مشکلات مردم و دستورات صادر شده را که در جریان دیدارهای مردمی صورت می گیرد، بصورت جدی مورد پیگیری قرار دهند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: دیدارهای مردمی در همه شهرستان های استان تداوم داشته و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در همه شهرها و مناطق مختلف از سوی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در دستور کار باشد.

در این برنامه ملاقات عمومی، تقاضای تسهیلات اشتغال و کارافرینی، رفع مشکلات بانکی، حمایت به توسعه کارگاه های تولیدی و بافندگی، حمایت به صنایع بسته بندی، طرح های زنبورداری، کشاورزی و ارائه خدمات از جمله مهمترین خواسته مراجعین بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =