آخرین اخبار

به روز رسانی| پرکاس: برخی بازیکنان مدنظر ما پیشنهاد بالاتری از تیم‌های دیگر داشتند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: برخی از بازیکنانی که ما مدنظر داشتیم، پیشنهاد بالاتری از تیم‌های دیگر داشتند.

اشتراک گذاری
08 مرداد 1401
کد مطلب : 2181

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا پرکاس در نشست خبری امروز خود درباره نقل و انتقالات تیم صنعت نفت، اظهار داشت: وقتی هدایت نفت را برعهده گرفتم، پیشنهادمان این بود سه نوع بازیکن جذب کنیم. ابتدا بنا را بر این گذاشتیم با بازیکنانی که سال قبل با باشگاه قرارداد داشتند اما این قرارداد به اتمام رسیده بود، ادامه همکاری بدهیم. دسته بعدی نفراتی بودند که قبل از حضور ما در صنعت نفت بنا بر دلایلی سرباز شده بودند و پیشنهادات بهتری داشتند که از تیم جدا شدند اما نتوانستیم آنها را حفظ کنیم.

وی افزود: مورد بعدی نفراتی بودند که به تناوب دعوت کرده و با آنها صحبت کردیم. با برخی بازیکنان به توافق رسیدیم و برخی مواقع هم اگر به توافق نرسیدیم به این دلیل بود که خواسته ای بالاتر از توان و سیاست‌های باشگاه داشتند. از تیم‌های دیگر پیشنهاداتی داشتند که از پیشنهاد ما خیلی بالاتر بود. ترجیح دادیم می‌تواند این موضوع در سیر آینده ورزشی‌ یا اجتماعی بازیکن تاثیرگذار باشد و به همین دلیل نتوانستیم او را حفظ کنیم.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: بعد از این مراحل لیستی را تهیه کرده و توانستیم نفراتی که با سیاست های کلان باشگاه، وضعیت اقتصادی، تفکرات کادرفنی و هماهنگی و هارمونی لازم در تیم از هر جهت با ما تطبیق دارند جذب کنیم. هنوز سه جای خالی داریم که سعی می‌کنیم با بازیکن خارجی پر شود. جذب این نفرات هم مراحل خاصی دارد. همچنان بازیکنان ایرانی را نیز مدنظر داریم. در چند روز آینده به جمع بندی خواهیم رسید تا بتوانیم با تیمی که خواسته های ما را برآورده کرده پا به عرصه لیگ بگذاریم.

ادامه دارد…

 

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفت =