آخرین اخبار

آخرین گزارش از تلفات و خسارات بارندگی‌ در کهگیلویه و بویراحمد/هشدار نیک‌روز به موبایل به دست‌ها!

مدیرکل بحران استانداری آخرین گزارش از تلفات و خسارات بارندگی‌ در کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

اشتراک گذاری
07 مرداد 1401
کد مطلب : 2152

علیرضا نیکروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص جزئیات بارندگی های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شاید یکی از مشکلات عمده در این بارندگی‌ها شایعاتی باشد که خدمات رسانی و امداد رسانی هرچه بهتر و بیشتر را دچار اختلال خواهد کرد.

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مردم و رسانه ها انتظار داریم که به شایعات توجهی نکرده و تنها اخبار درست و صحیح را از ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت کنند ما نیز صادقانه همه اخبار را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بارندگی های اخیر در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته است گفت: خوشبختانه خسارت جانی در بارندگی های اخیر نداشتیم خسارت های مالی هم اندک بوده و تنها چند جاده بین مزارع و جاده های روستایی و عشایری دچار خسارت شدند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شدت بارندگی ها از ظهر امروز بسیار بیشتر از بارندگی‌های اخیر خواهد بود یادآور شد: یک هشدار مهم اینکه مردم برای تهیه فیلم و عکس و کلیپ به حاشیه رودخانه ها و نقاط خطرناک مراجعه نکنند چرا که در گذشته ها چنین اقداماتی موجب بروز حوادث بسیار تلخی شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همکاری مردم در بارندگی های اخیر بسیار خوب بوده است یادآور شد: باز هم توصیه ما این است که مردم هشدارها را جدی گرفته از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و در نقاط خطرساز به هیچ وجه حضور پیدا نکنند.

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =