آخرین اخبار

توکلی: سرمربیگری را قبول کردم چون نمی‌شد تیم‌ ملی را رها کنیم/ رقبای خوبی در دیویس کاپ داریم

سرمربی تیم ملی تنیس گفت: فرصت کمی داریم و شاید در این مقطع نتوانیم کار زیادی انجام دهیم، اما نمی‌شد تیم ملی را هم رها کنیم.

اشتراک گذاری
07 مرداد 1401
کد مطلب : 2148

محمدرضا توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی تنیس اظهار داشت: اردوهای‌مان در تهران آغاز شده و تا اعزام تیم به مسابقات دیویس کاپ ادامه خواهد داشت. 

وی در مورد شرایط ملی‌پوشان گفت: بیشتر بازیکنان ما در مسابقات سیوچر شرکت کردند و شرایط خوبی دارند. ما ۹ بازیکن را به این رقابت‌ها دعوت کردیم که پنج نفر ( حسام یزدی، امیرحسین بادی، سامیار الیاسی، علی یزدانی و کسری رحمانی ) برای مسابقات انتخاب شدند. متأسفانه حمید نداف و سینا مقیمی را به دلیل آسیب‌دیدگی در این دوره نخواهیم داشت و نفرات دیگری جایگزین آنها شدند.

سرمربی تیم ملی تنیس عنوان کرد: فرصت کمی را برای آماده‌سازی داشته‌ایم  با این شرایط جلو آمده‌ایم امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات دیویس‌‌کاپ کسب کنیم.

توکلی در مورد اینکه با هدایت تیم ملی در این مقطع ریسک کردید یا خیر، گفت: پیش از این اکبر طاهری سرمربی تیم ملی بود اما به دلیل اینکه پدرش را از دست داد دیگر نتوانست ادامه دهد. در این شرایط هم کاری زیادی از عهده من یا فرد دیگری نمی‌تواند بربیاید اما از سوی دیگر نمی‌توانستیم تیم ملی را هم رها کنیم. فدراسیون هم در این مدت تلاش خود را کرده تا همه شرایط برای ما فراهم باشد. تنیس یک ورزش حرفه‌ای است و بازیکنان خودشان کار آماده‌سازی را در طول سال انجام می‌دهند. 

 

وی در مورد اینکه فکر می‌کند چه نتیجه‌ای را کسب کنید، ادامه داد: تلاش ما  این است که ابتدا در دسته خودمان باقی بمانیم. سه تیم رنکینگ‌دار در این مسابقات هستند که شرایط‌شان فرق می‌کند. ما در وهله اول به ماندگاری فکر می‌کنیم و پس از آن برای صعود تلاش خواهیم کرد.

رقابت‌های دیویسکاپ در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۲ از ۱۹ تا ۲۱ مرداد در کشور ویتنام برگزار می‌شود. 

ایران ، اردن ، مالزی ، جزایر پاسفیک ، عربستان سعودی، سوریه‌ امارات و ویتنام کشورهای حاضر در این 
مسابقات هستند. 

تیم‌ملی تنیس کشورمان در دوره گذشته این مسابقات که به میزبانی بحرین برگزار شد، با عبور از سد تمامی حریفان خود از گروه ۴ به گروه ۳ آسیا و‌ اقیانوسیه صعود کرد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =