آخرین اخبار

رشد بی‌سابقه اعتبارات عشایری کهگیلویه و بویراحمد/ اولویت‌بندی نیازهای جامعه عشایر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات خوبی به حوزه عشایر استان اختصاص داده شده است.

اشتراک گذاری
06 مرداد 1401
کد مطلب : 2142

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در دیدار با عشایر قشقایی که با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور برگزار شد با اشاره به این سخن امام بزرگوار که عشایر ذخایر انقلاب هستند، گفت: همراهی و همگامی عشایر برای دفاع از مرزها بر کسی پوشیده نیست.‌

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استان هرچه دارد به برکت ۴۳ انقلاب اسلامی است و رسیدگی به عشایر سیاست همه دولت‌ها بوده بنابراین در زیرساخت‌های جامعه عشایری و روستایی تحول عظیمی ایجاد شده است.

 وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی وقتی بحرانی رخ می‌دهد بالاترین مقام کشوری در منطقه و کنار مردم حضور پیدا می‌کند در حالی که در دوران پهلوی چنین چیزی وجود نداشته است.

 حاجی‌زاده به تحول در زندگی عشایر طی سال‌های جاری اشاره و با مقایسه آن با ۱۰ سال گذشته گفت: در آبرسانی آب شرب عشایر، اختصاص پنل‌های خورشیدی و سایر موارد خدمات‌ زیادی به عشایر استان صورت گرفته اما محرومیت‌ها زیاد است.
 
وی با بیان اینکه اعتبارات خوب و بی‌سابقه‌ای برای حوزه عشایری اختصاص داده شده گفت: نیازهای عشایر احصاء و اولویت‌بندی شده که احداث راه عشایری، آبرسانی آب شرب و افزایش تانکرهای سیار خواسته‌هایی بود که در دستورک کار قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طرح ملی واکسیناسیون دام قرار بود از پنجم مرداد آغاز و یک میلیون و ۱۰۰ هزار راس دام سبک واکسینه شوند اما با توجه به وضعیت جوی به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =