آخرین اخبار

ایست دلار در تهران / رشد قیمت سکه دربازار

اقتصادنیوز : قیمت دلار امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در حالی ایست را تجربه کرد که قیمت سکه و قیمت طلا بالا رفت.

اشتراک گذاری
05 مرداد 1401
کد مطلب : 2104

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار  تهران امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ برخلاف بازار های همسایه حرکت کرد.

نرخ دلار در تهران نسبت به روز قبل نوسان محدودی را ثبت کرد اما در سلیمانیه و هرات قیمت دلار بر مدار رشد قرار گرفته بود. قیمت دلار هرات امروز تقریبا ۱۲۰ تومان و در سلیمانیه بیش از ۳۰۰ تومان افزایش را ثبت کرد

عده ای از معامله گران  علت  اصلی ایست دلار  در تهران را مداخله ارزی بازار ساز و کاهش حجم معاملات در بازار آزاد  می دانستند. 

نرخ حواله درهم نیز امروز رشد کرد و بالای مرز حساس قرار گرفت . قیمت درهم امروز تقریبا ۶۰ تومان بالاتر از روز گذشته معامله شد . نرخ برابری درهم به دلار هم  بیش از ۵۰۰ تومان گرانتر از قیمت دلار در بازار است . 

قیمت دلار در بازار رسمی چند؟ 

صرافی ملی هم امروز قیمت دلار را اندکی بالا برد. قیمت اسکناس آمریکایی در صرافی ملی برای فروش امروز ۲۷ هزار و ۷۹۳ تومان بود که نسبت به دیروز ۲۸ تومان رشد  کرده بود. 

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز در محدوده ۲۷ هزار و ۶۵۶ تومان مبادله شد که در مقایسه با روز دوشنبه  ۲۹ تومان بالاتر بود

 قیمت اونس طلا  عصر امروز  رشد محدودی را  ثبت کرد . فلز گران بهای جهانی امروز در مقایسه با دیروز ۲ دلار رشد را ثبت کرد و به ۱۷۱۹ دلار رسید. 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار  عصر امروز ۵ هزارو ۳۰۰ تومان بالاتر از دیروز به فروش رسید .این فلز زرد رنگ داخلی ظهر امروز ۱ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۳۰۰تومان به فروش رسید . 

قیمت سکه امروز بالا رفت . قیمت سکه  امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بیش از ۵۰ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.ارزش ذاتی سکه  امروز ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت بازار  نزدیک به ۲ میلیون تومان فاصله را نشان می دهد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هجده =