آخرین اخبار

دیدار دوستانه بانوان والیبالیست در ترکیه

سرپرست تیم ملی والیبال بانوان از برگزاری ۲ دیدار دوستانه قبل از بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد.

اشتراک گذاری
04 مرداد 1401
کد مطلب : 2093

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال زنان ایران از دهم مردادماه عازم کشور ترکیه خواهد شد تا پس از ۵ روز تمرین و حضور در دو دیدار تدارکاتی، راهی شهر قونیه محل برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شود.

صدیقه اسلامی درباره شکل‌گیری تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: اردوهای آماده‌سازی تیم ملی والیبال زنان ایران از ۱۰ فروردین امسال آغاز شده و تا امروز ادامه داشته است. تاکنون دو اردوی تدارکاتی با کشورهای صربستان و بلغارستان داشتیم و هشت اردوی آماده‌سازی در داخل کشور برگزار کردیم.

وی افزود: دهم مردادماه به اردوی برون مرزی ترکیه در شهر استانبول اعزام خواهیم شد تا پس از پنج روز اردوی آماده‌سازی در این شهر و برگزاری دو دیدار دوستانه عازم قونیه محل برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شویم. در حال حاضر ۱۵ بازیکن در اردو حضور دارند و به غیر از یک نفر باقی به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام خواهند شد.

وی در خصوص شیوه انتخاب بازیکنان تیم ملی هم توضیح داد: چهار اردوی انتخابی در اسفندماه سال گذشته داشتیم و پس از پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا چند بازیکن تیم ملی نوجوانان نیز به اردوی تیم بزرگسالان دعوت شدند که از این تعداد لیبروی تیم نوجوانان در تیم ملی حضور خواهد داشت.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =