آخرین اخبار

فرماندار هشدار داد: احتمال وقوع سیل در بویراحمد /تخلیه همه تفرجگاه‌ها

فرماندار بویراحمد نسبت به ورود سامانه بارشی به استان هشدار داد و گفت: از چهارشنبه بعد از ظهر تا روز جمعه ۷مرداد تفرجگاه‌های شهرستان تخلیه خواهند شد.

اشتراک گذاری
04 مرداد 1401
کد مطلب : 2085

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، طبق داده‌های هواشناسی و ستاد بحران استان ،در روزهای آینده خصوصا ۶ و ۷ مرداد وضعیت نارنگی تا قرمز در سطح شهرستان بویراحمد اعلام شده است. 

 بر این اساس ستاد بحران شهرستان بویراحمد به دستور فرماندار امروز ظهر در محل فرمانداری بویراحمد تشکیل شد.

در این جلسه آخرین وضعیت آب و هوا شناسی شهرستان بر اساس نقشه های هواشناسی اعلام و اعضای ستاد ضمن تجزیه و تحلیل در خصوص حداکثر آمادگی در شرایط موجود بحث و گفت‌وگو کردند.

مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در این نشست به اعضای ستاد بحران و همه شورای اداری شهرستان اعلام کرد که در این چند روز همه دستگاه‌های اداری باید در آمادگی کامل قرار بگیرند.

فرماندار بویراحمد از بخشداران و دهیاران خواستند تا نسبت به هشدارهای لازم به مردم در روزهای آتی در سواحل و بستر رودخانه و دره‌ها اقدام کنند.

فرماندار همچنین از ادارات عشایر،گردشگری، امور آب و شهرداری یاسوج خواستند تا نسبت به هشدارهای لازم به صورت جدی و حتی المقدور کتبی به جامعه هدف خود سریع اقدام کنند.

در این نشست مقرر شد برای ورود به همه تفرجگاه‌های شهرستان از روز چهارشنبه صبح، محدودیت جدی ایجاد و از روز پنجشنبه صبح به طور جدی نسبت به تخلیه‌سازی تفرجگاه‌های رودخانه‌ای اقدام کنند.

بنابراین ورود به آبشار یاسوج، تنگ مهریان ،تنگ گنجه‌ای، پریکدان، تنگ سریز، تنگ سرخ، دهنو و امثالهم از روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود و از روز پنجشنبه باید ساکنین تفرجگاه‌ها نسبت به تخلیه کلیه بسترها و حواشی و اطراف مناطق فوق و سایر مناطق کنار و بستر رودخانه ها اقدام کنند شهرداری و دهیاری و امور آب باید در این خصوص اقدام نمایند و در صورت مشکل با ناجا هماهنگ باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =