آخرین اخبار

ربودن مرد فرانسوی با خودروی شاسی بلند در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آدم‌ربایی مرد فرانسوی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم، دوست فرد ربوده شده بوده و برای پول اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

اشتراک گذاری
01 مرداد 1401
کد مطلب : 2023

۱۲۲۹۴۰۰

۰۱ مرداد ۰۱ – ۱۵:۳۶

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آدم‌ربایی مرد فرانسوی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم، دوست فرد ربوده شده بوده و برای پول اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

مهر: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آدم‌ربایی مرد فرانسوی در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آدم‌ربایی مرد فرانسوی در غرب تهران خبر داد و گفت: تیرماه سال جاری رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی یک تبعه فرانسوی در دستورکار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، مرد فرانسوی در حالی که ارز به همراه داشته پس از خارج شدن از خانه خود در غرب تهران توسط یک سرنشین خودرو شاسی بلند ربوده شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: بنا بر حساسیت موضوع، بررسی‌های کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی به صورت ویژه‌ای کلید خورد و در گام نخست دوربین‌های مداربسته صحنه جرم بازبینی شد که کارآگاهان با مشاهده پلاک خودرو مذکور هویت صاحب آن را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی مقام قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه فرد ربوده شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارآگاهان پیدا شد، عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم آدم‌ربایی به سرقت ارز و دریافت پول از خانواده توریست فرانسوی اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد، متهم در فرانسه با مرد جوان آشنا شده و با سوءاستفاده از ناآشنا بودن وی به زبان فارسی، برای سرقت ارز اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس آگاهی است، خاطرنشان کرد: متهم پس از اعترافات اولیه برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی) معرفی شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =