آخرین اخبار

ترمز رشد قیمت تیبا کشیده شد، بازگشت انتظار به بازار خودرو + جدول

اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که سایپایی ها نیز همانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

اشتراک گذاری
29 تیر 1401
کد مطلب : 1964

به گزارش اقتصادنیوز؛ استپ قیمتی در بازار امروز محصولات سایپا در حالی رقم خورد که روز گذشته بیشتر سایپایی ها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شده بودند، اما امروز با توجه به ثبات نرخ دلار امروز شاهد ثبات در بازار خودرو نیز بوده ایم.

به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر عوامل سیاسی که نرخ دلار را کاهشی و بازار خودرو را سرگردان کرد، می توان به فروش اینترنتی خودرو اشاره کرد؛ بطوریکه در حال حاضر  متقاضیان اندکی هم که در بازار وجود دارند بیش از همه تمایل دارد تا اقبال خود را در فروش اینترنتی بسنجدند و با این شرایط بازار در رکود بیشتری فرو رفته است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» که طی روزهای اخیر رشد قیمت در بازار داشت امروز در بازار بدون تغییر ۲۰۲ میلیون تومان قیمت خورد، «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۲۰۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و‌ با این شرایط «کوییکR » امروز ۲۲۱ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۱۰ میلیون تومان دست به دست شد.

با توجه به ارزیابی می توان گفت «شاهین» امروز در بازار ۳۶۹ میلیون تومان عرضه شد، از سوی دیگر «ساینا» هم امروز بدون تغییر ۲۱۲ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 14 =