آخرین اخبار

انتقاد شدید قائم مقام شهرخودرو از بدون تماشاگر شدن بازی با نفت/ حیدرپور: چوب لای چرخ ما می‌گذارند

قائم مقام باشگاه شهرخودرو گفت: برای بازی پیام توس و چوکا مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه ثامن الائمه صادر شده بود، اما این مجوز را به ما ندادند.

اشتراک گذاری
14 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 196

اسماعیل حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دلیل بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد با وجود اینکه امروز قرار است بازی پیام توس و چوکا تالش از رقابت های دسته دو در ورزشگاه امام رضا(ع) با حضور تماشاگران برگزار شود، اظهار داشت:‌ هرچند در آستانه اتمام لیگ هستیم اما هرچه درمورد حضور تماشاگران در ورزشگاه به دوستان درخواست دادیم، به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نامه زدیم و رونوشت آن را برای هیات فوتبال ارسال کردیم تمهیداتی در نظر بگیرند تا این اتفاق بیفتد، ثمری نداشت.

وی ادامه داد: جالب است پس از عقب افتادن بازی ما با نفت آبادان متوجه شدیم شورای تامین برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ثامن الائمه برای بازی پیام توس(دیدار نماینده مشهد در لیگ دسته دو ابتدا قرار بود در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شود اما با توجه به تعویق یک روزه بازی شهرخودرو و نفت آبادان، محل آن تغییر کرد) مجوز صادر کرده است. وقتی مجوز صادر شده تفاوتی ندارد کدام تیم در این ورزشگاه بازی می‌کند. به همین دلیل باید اجازه بدهید برای بازی ما هم تماشاگر بیاید. 

قائم مقام باشگاه شهرخودرو عنوان کرد: نامه ما تاریخ دارد. از اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال درخواست کردیم اجازه بدهند برای بازی ما تماشاگر به ورزشگاه بیاید. از این مسائل تعجب می‌کنم. بازی ما یک روز به تعویق افتاد و با دیدار پیام توس و چوکا همزمان شد. ابتدا گفتند شورای تامین موافق حضور تماشاگر در ورزشگاه امام رضا(ع) نیست اما اکنون تماشاگر به آن استادیوم رفته اما در ورزشگاه ثامن الائمه تماشاگری نیست.

حیدرپور اضافه کرد: با جواهری صحبت کردم و او هم گلایه داشت. می‌گفت مانده‌ام چرا با شهرخودرو این کارها را می‌کنند و هر جا می‌رویم می‌گویند بگذارید این تیم بیفتد؟ البته امام رضا(ع) و هوادارانی که به شهرخودرو علاقه دارند به این تیم کمک خواهند کرد. تا لحظه آخر تلاش و مبارزه می‌کنیم تا شهرخودرو در لیگ برتر حفظ شود اما مردم، هواداران و رسانه‌ها بدانند که چوب لای چرخ تیم می‌گذارند. در هر استانی تیم لیگ برتری را روی سرشان می‌گذارند اما اینجا وقتی درخواست کردیم اجازه بدهید سه بازی باقی‌مانده خانگی شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا باشد، عدد و رقمی را گفتند که پشیمان شده و گفتیم در همین ورزشگاه ثامن بازی می کنیم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =