آخرین اخبار

افزایش ۳ میلیونی قیمت «تیبا صندوقدار» در بازار + جدول

اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از تداوم افزایش قیمت «تیبا صندوقدار» با اعلام خبر توقف تولید این خودرو در بازار حکایت دارد، ظاهرا خبر توقف تولید تقاضا را برای خرید این خودرو بالا برده است.

اشتراک گذاری
29 تیر 1401
کد مطلب : 1943

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» تنها محصول این شرکت است که امروز در بازار رشد قیمت داشته و سایر محصولات این شرکت با افت و یا ثبات قیمت در بازار عرضه شده اند،‌ افت قیمت محصولات سایپا در بازه یک میلیون تومان بوده است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» امروزدر بازار رشدی سه میلیون تومانی داشت و در بازار ۲۰۲ میلیون تومان قیمت خورد، اما «تیبا ۲ معمولی» در بازار ۲۰۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک امروز در بازار افت یک میلیونی قیمت در بازار داشتند،‌ با این شرایط «کوییکR » امروز ۲۲۱ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۱۰ میلیون تومان دست به دست شد.

با توجه به ارزیابی می توان گفت «شاهین» امروز با افتی یک میلیونی در بازار ۳۶۹ میلیون تومان عرضه شد، از سوی دیگر «ساینا» هم امروز بدون تغییر ۲۱۲ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 13 =