آخرین اخبار

انتقاد شدید امام جمعه یاسوج از فروشگاه‌های زنجیره‌ای/بازار را به چنگ گرفته‌اید مالیات هم نمی‌دهید؟

امام جمعه یاسوج از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل عدم پرداخت مالیات در این استان به شدت انتقاد کرد.

اشتراک گذاری
24 تیر 1401
کد مطلب : 1849

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر فلسفه غدیر را برای نمازگزاران تبیین کرد و آن را یک نعمت بزرگ الهی برای شیعیان دانست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی اشاره کرد و گفت: نهادی قانونمند است جایگاه نظارتی دارد و قوانین را به مصلحت نظام و کشور مورد تایید قرار می‌دهد قوانینی که بر خلاف مصلحت کشور و نظام نباشد توسط این شورا تایید می شود.

وی افزود: آنها افرادی را برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس تایید می‌کنند که التزام عملی به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه داشته باشند و در مسیر انقلاب حرکت کنند در هر کشوری این نوع ساز و کار وجود دارد و هیچ جا نیست که نهادی مثل شورای نگهبان در آن کشورها نباشد تنها اسامی تفاوت دارد.

وی با تبریک دوباره عید سعید غدیر به فلسفه ولایت اشاره کرد و گفت: بزرگترین نعمتی که خداوند به ما داده نعمت هدایت و ولایت است ولایت به ائمه اطهار که عنایت ویژه خداوند به ما بوده و امروز مفتخریم که جز کافران و منکر ولایت نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه به موضوع مالیات اشاره کرد و گفت: مالیات موضوعی بسیار مهم برای مدیریت کشور بوده و فقط نمی توانیم به درآمدهای نفتی تکیه کنیم همه دنیا و کشورها به وسیله مالیات کشور خود را مدیریت می کنند.

وی در ادامه این مبحث انتقاد شدید از فروشگاه های زنجیره ای در استان کهگیلویه و بویراحمد داشت که مالیاتی را در این استان پرداخت نمی‌کنند.

حسینی گفت: آنها درآمد های آنچنانی در استان ما دارند که بازاریان نیز به این عملکرد فروشگاه های زنجیره ای اعتراض دارند به دلیل اینکه پول خود را از این استان کسب کرده و مالیات آن را نمی پردازند بازار فروش آنها در این استان است اما مالیات آنها در این استان پرداخت نمی‌شود چه دلیلی دارد که پول این استان به تهران برود در حالی که شهرداری‌ها و استان ما برای رفع مشکلات به این مالیات نیاز دارند. 

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =