آخرین اخبار

به روز رسانی| حسینی: روزهای سختی را گذراندیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در تعطیلات لیگ روزهای خیلی سختی را گذراندیم.

اشتراک گذاری
13 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 180

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مجتبی حسینی درباره دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به تعطیلات طولانی که داشتیم و در ۴۷ روز فقط یک بازی مقابل استقلال انجام دادیم، روزهای خیلی سختی را با تمرینات سخت و بازی های تدارکاتی متعدد گذراندیم.

وی افزود: سعی کردیم بچه‌ها را در این مدت در فرم خوبی نگه داریم. در این زمان از سال، تعطیل کردن طولانی مدت معضلی برای یک باشگاه است و در ۶ بازی آخر مجبور شدیم این حجم از تعطیلی را داشته باشیم. با توجه به تجربه‌مان سعی کردیم برنامه ریزی داشته باشیم و امیدوارم این برنامه ریزی جواب بدهد و بچه ها فردا فرم خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درمورد اینکه انتظار می‌رود شاگردانش عملکرد خوب مقابل استقلال را برابر پرسپولیس هم تکرار کنند، توضیح داد: فکر می‌کنم همه تیم‌هایی که در این مدت درگیر تعطیلات بودند، این معضل را داشته باشند. سعی کردیم خوب کار کنیم و برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. ان‌شاء الله در بازی فردا هم مثل دیدار با استقلال بچه‌ها در شرایط خوب آمادگی جسمانی باشند و اتفاقات بازی هم به کمک مان بیاید تا بازی آبرومند و در خور شأن تیم بزرگ پیکان داشته باشیم.

حسینی درخصوص اینکه با توجه به چندین سال سابقه همکاری‌اش با یحیی گل محمدی، انگیزه خاصی برای تقابل با وی در بازی فردا دارد، پاسخ داد : خیر. من همکاری خیلی خوبی با سرمربی محترم پرسپولیس داشتم و در این دوره و زمانه همه مربیان از لحاظ تاکتیکی شناخت خوبی از هم دارند. بازیکنان هستند که با هم بازی می‌کنند و عملکرد آنها در زمین حرف اول را می‌زند. فوتبال بازی اشتباهات است اما امیدوارم بچه های ما فردا کمترین اشتباهات را داشته باشند و البته از اشتباهات حریف استفاده کنند.

وی درخصوص اینکه آیا غیبت یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس تاثیری روی تیم پیکان در بازی فردا دارد، اظهار داشت: تاثیری روی ما ندارد زیرا کار خودمان را می‌کنیم و به حواشی کاری نداریم. سعی داریم یک فوتبال قوی و آبرومند بازی کنیم.

ادامه دارد ….



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 9 =