آخرین اخبار

میرزازاده: من و یوسفی شیوه کشتی هم را می شناسیم/تمرکزم روی خودم است، حریفم هر کسی می‌خواهد باشد

فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان گفت: من در حال حاضر روی تمرینات خودم تمرکز دارم حالا حریفم هر کسی که می‌خواهد باشد.

اشتراک گذاری
22 تیر 1401
کد مطلب : 1791

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ۲ مسابقه انتخابی که در قزاقستان و همینطور ورزشگاه آزادی مقابل علی‌اکبر یوسفی داشت، عنوان کرد: در جام تورلیخانوف قزاقستان آن آمادگی لازم را نداشتم و مشکلاتی از نظر بدنی برایم پیش آمد اما در ادامه روند تمریناتم خوب بود به همین دلیل در مسابقه‌ای که روز یکشنبه داشتم از رقابت قبلی بهتر بودم. تصمیم کادر این بود که ما یک بار دیگر مسابقه دهیم که من توانستم در دیدار دوم هم برنده شوم.

دارنده مدال طلای امیدهای جهان در پاسخ به این سوال که مسابقات قزاقستان به عنوان یک رقابت رنکینگ‌دار از سوی اتحادیه جهانی در نظر گرفته شده بود سطح مسابقات را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: با توجه به اینکه این مسابقات برای رقابت‌های جهانی امتیاز داشت و ورزشکاران سنگین‌وزن، وزن کم نمی‌کنند کشتی‌گیران خوبی شرکت کرده بودند.

میرزازاده همچنین درباره حضور تماشاگران در مسابقات انتخابی که روز یکشنبه برگزار شد، خاطرنشان کرد: بعد از چند سالی که کرونا بود حالا مسابقات انتخابی با حضور تماشاگران برگزار شد همین حضور، شور و انگیزه‌ای بین ما کشتی‌گیران ایجاد کرده بود که سطح رقابت‌ها را از نظر کیفی بالا برده بود.

فرنگی‌کار سنگین‌وزن المپیکی کشورمان با اشاره به رقابت و شناختی که از علی اکبر یوسفی داشت، یادآور شد: من و یوسفی سالهاست با هم تمرین می‌کنیم و شیوه کشتی همدیگر را می‌شناسیم. رقابت ما همیشه نزدیک است؛ در سنگین وزن معمولاً کمتر امتیاز رد و بدل می‌شود، ما هم چون از یکدیگر شناخت داشتیم امتیازگیری سخت‌تر بود. این رقابت‌های داخلی هم برای من و هم برای حریفانم انگیزه‌ای است تا بتوانیم بیشتر پیشرفت کنیم‌. انتخابی هم جزو همین مسیر بود تا خودم را برای هدفی که دارم یعنی طلای جهانی آماده کنم‌.

میرزازاده در پاسخ به این سوال که رضا کایالپ به عنوان یکی از مهم‌ترین حریفان شما در مسابقات رنکینگ‌دار ایتالیا طلا گرفت، نظرت در این باره چیست؟ اظهارداشت: حریفانم در بعضی از کشورها مشخص شده و در بعضی از کشورها خیر، ترکیه هم به همین شکل است و هنوز ترکیبش را برای جهانی اعلام نکرده، در حال حاضر تمرکز من روی بهبود شرایط فنی و جسمانی خودم است تا عملکرد بهتری داشته باشم بنابراین تا وقتی نمی‌دانم چه کسی قرار است حریف من در مسابقات جهانی باشد نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم به همین دلیل در حال حاضر تمرکزم رو عملکردم است حالا حریفم هر کسی که می‌خواهد باشد. همچنین در همین جا از مربیان سازنده ام سینا طالبوند و یوسف محمدی و خانواده‌ام و دوستانم که به من در این مسیر کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =