آخرین اخبار

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان صعودی است/ مردم در شهرستان‌ها چه میزان برق مصرف کردند؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مصرف برق در این استان همچنان روند صعودی خود را دارد که می طلبد تمامی مُشترکین برق نسبت به کاهش مصرف برق خود بصورت عملی اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
21 تیر 1401
کد مطلب : 1774

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، جمال معتمدی زاده در جمع خبرنگاران گفت: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار مصرف استان کهگیلویه و بویراحمد که از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ است به ۴۵۰ مگاوات رسیده که نسبت بمدت مشابه سال قبل خود با ۴ درصد افزایش مصرف روبرو هستیم.

وی با تشکر از مُشترکینی که تاکنون میزان مصرف برق منازل، ادارات، اماکن تجاری و پمپ های کشاورزی خود را مدیریت کرده اند، اظهارداشت: میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون ۱۶ مگاوات افزایش مصرف را نشان می دهد که امیدواریم این میزان افزایشی با همکاری مشترکین برق به صفر برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه هم به ۴۵۸ مگاوات رسیده که در این ساعات هم متاسفانه با روند افزایشی مصرف روبرو هستیم.

معتمدی زاده، شهرستان گچساران با ۱۵۹ مگاوات مصرف برق در ساعات پیک بار را شهرستان نخست از لحاظ مصرف برق در این ساعات عنوان و خاطرنشان کرد: مشترکین برق در شهرستان های بویراحمد و دنا هم در این ساعات ۱۱۹ مگاوات برق مصرف کرده اند که نسبت بمدت مشابه سال قبل، افزایش ۱۱ مگاواتی را در این شهرستان‌ها شاهد هستیم.

وی گفت: میزان مصرف برق در شهرستان های کهگیلویه و لنده به ۸۷ مگاوات رسیده که افزایش پنج مگاواتی را نشان می دهد و البته شهرستان چُرام با ۳۰ مگاوات مصرف، کمترین میزان مصرف برق را در ساعات پیک بار استان کهگیلویه و بویراحمدر همچنان بخود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مصرف برق کشور در ساعات پیک بار تا ساعت ۲۱ شب گذشته را ۶۰ هزار و ۱۳۹ مگاوات ذکر و یادآورشد: میزان مصرف برق در این ساعات در کشور با کاهش مصرف چهار و شش دهم درصدی مواجه است.

به گزارش فارس؛ ۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۲۲۰ هزار اشتراک آن را مشترکین خانگی تشکیل داده اند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =