آخرین اخبار

علاقه فرنگی‌کار طلایی ایران به آرایشگری/مختاری: مشتریانم زیاد شده‌اند!

فرنگی‌کار طلایی کشورمان در مسابقات آسیایی گفت: از قبل به آرایشگری علاقه داشتم و حالا در تمرینات موهای سر بچه‌ها را هم کوتاه می‌کنم.

اشتراک گذاری
13 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 176

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا مختاری فرنگی کار ۷۲ کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد مدال طلا را کسب کند. وی با قهرمانی در جام تختی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد و توانایی‌های خود را نشان داد.

فدراسیون کشتی روز دوشنبه با انتشار خبری به هنر آرایشگری این کشتی‌گیر پرداخت که مورد توجه بسیاری از علاقمندان قرار گرفت.

محمدرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتشار خبر آرایشگری‌اش و اینکه چطور این هنر را یادگرفته، اظهارداشت: من در حد حرفه‌ای این کار را نمی‌دانم، فقط در این حد که بتوانم موهای سر بچه‌ها را اصلاح کنم می‌دانم. از قبل به آرایشگری علاقه داشتم، وقتی به آرایشگاه می‌رفتم به دست آرایشگر نگاه می‌کردم که ببینم چطور کار می‌کند.

وی افزود: بعد از آن بارها موهای سر پدرم را اصلاح کردم، البته چند باری خراب شد تا اینکه یاد گرفتم. کشتی‌گیران هم وقتی متوجه شدند من آرایشگری می‌دانم هر زمان موهایشان بلند می‌شد پیش من می‌آمدند. من معرفتی این کار را انجام می‌دادم اما به نظرم حالا مشتریان زیاد شده‌اند و باید از آنها پول بگیرم! (باخنده)

دارنده مدال طلای کشتی آسیا در خصوص ادامه کارش برای حضور در رقابت‌های جهانی، عنوان کرد: مسابقات آسیایی تجربه بسیار خوبی بود؛ من قبلا در مسابقات جهانی شرکت کرده بودم اما تجربه حضور در رقابت‌های آسیایی را نداشتم. حریفانم خیلی قدرتمند نبودند و من کار سختی برای کسی مدال طلا نداشتم. حالا باید ببینیم قسمت می‌شود به مسابقات جهانی بروم یا خیر. تصمیم در ادامه کار با کادر فنی است.

وی افزود: سال قبل در مسابقات جهانی نروژ شرکت کردم، آن زمان هم می‌توانستم روی سکو بروم اما به دلیل بی‌تجربگی مدال را از دست دادم. امیدوارم که امسال بتوانم در صورت حضور در رقابت‌های جهانی به مدال برسم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =