آخرین اخبار

کربکندی: در آستانه جام جهانی شاهد جنگ قدرت در فدراسیون هستیم تا توجه به تیم ملی/ هدف از تغییر اسکوچیچ چیست؟

کارشناس فوتبال گفت: در آستانه حضور در جام جهانی توجهی به تیم ملی نمی‌شود و شاهد جنگ قدرت در بالاترین درجه هستیم.

اشتراک گذاری
19 تیر 1401
کد مطلب : 1716

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فدراسیون فوتبال و اینکه دوشنبه فرصت ثبت نام نامزدهای ریاست به پایان می‌رسد، اظهار داشت: کاش فردی رئیس فدراسیون فوتبال شود که دل سوخته فوتبال باشد نه فردی که تشنه پست و مقام است. متاسفانه در فوتبال کشورمان از این شخصیت‌ها کم نداریم! افرادی که به اصل قضیه که فوتبال است توجهی ندارند و فقط دنبال منافع خودشان هستند. در این سال‌ها از این گونه افراد در فوتبال زیاد دیده‌ایم مساله‌ای که باعث زجر فوتبال می‌شود. نمونه‌اش در همین انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال، ابتدا رئیس فدراسیون از سوی مجمع انتخاب شد و بعد خود اعضای هیات رئیسه نشستند و او را برکنار کردند.

وی افزود: در آستانه حضور در جام جهانی هستیم اما تیم ملی که مهم‌ترین مساله‌ است به نوعی فراموش شده و شاهد جنگ قدرت در بالاترین سطح هستیم. هیچکس به خود فوتبال کار ندارد همه دنبال منافع خودشان هستند. نمی‌گویم فردی سیاسی به فدراسیون فوتبال نیاید. بلکه اگر قرار است یک سیاسی در راس فدراسیون فوتبال قرار بگیرد مدیری بیاید که دوست و دشمن عملکردش را در فدراسیون تحسین کنند. در گذشته افرادی داشتیم که ضمن ارتباط خوب  با رئیس جمهور وقت مدیریت بسیار خوبی هم داشتند و جلوی فساد در فدراسیون فوتبال را هم گرفتند و زیر بار هیچ فشاری نرفتند.اکنون فدراسیون محله برو بیا شده و افراد فقط به فکر منافع خود هستند. 

سرمربی اسبق ذوب آهن اصفهان  در مورد اینکه سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته دوشنبه تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد، عنوان کرد: همین چندگانگی‌ها فوتبال ما را اذیت می‌کند. متاسفانه ایجنت‌ها و دلال‌ها نقش تعیین کننده‌ای در فوتبال ما پیدا کرده‌اند. من خودم به اسکوچیچ نقد دارم و او را مربی بدون ایرادی نمی‌دانم اما باید واقع بین باشیم. قرار نیست تیم ملی فوتبال کشورمان قهرمان جام جهانی شود. نهایت آرزوی ما در جام جهانی قطر صعود از مرحله گروهی است، با توجه به شرایط اقتصادی که کشورمان دارد بهترین گزینه همین اسکوچیچ است. اجازه بدهیم او کارش را بکند و پول و انرژی‌مان را هدر ندهیم. 

وی افزود: هر مربی خارجی جدیدی که بخواهد بیاید دراین مدت زمان کم تا شروع جام جهانی فرصت زیادی ندارد و تا بخواهد با فرهنگ و فوتبال ما آشنا شود مسابقات شروع شده‌ است.  آنهایی که دنبال تغییر سرمربی تیم ملی هستند واقعا چه هدفی را دنبال می کنند؟! 

کربکندی در مورد اینکه صحبت از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی هم مطرح شده، گفت: در این شرایط نباید برگشت به عقب داشت. در حال حاضر بین بازیکنان اختلاف نظر بر سر انتخاب سرمربی تیم ملی به وجود آمده است این شرایط به فوتبال و تیم ملی ما لطمه می‌زند. در دوره‌های گذشته جام جهانی تیم ملی همواره حضوری آبرومند داشته و مقابل تیم‌های قدرتمند جهان هم با حداقل گل بازنده شده یا مساوی کرده است بنابراین بهتر است که کادرفنی را تغییر ندهیم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =