آخرین اخبار

کشتی آزاد جوانان آسیا| ۴ ملی‌پوش کشورمان در فینال/عموزاد حذف شد

۴ آزادکار جوان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به فینال راه پیدا کردند.

اشتراک گذاری
18 تیر 1401
کد مطلب : 1702

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر منامه بحرین آغاز شده است. در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست، رضا مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، حسین محمدآقای در وزن ۷۰ کیلوگرم، سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا مومنی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل  خطیب الآنی از عراق با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز شد و دردور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر ولادیسلاو نکاندروف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. مومنی در این دیدار به مصاف مری بازاربایف از قزاقستان می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ کشتی را مقابل امیدجان جلال اف از ازبکستان واگذار کرد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، عموزاد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حسین محمدآقایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۶ از سد ژاسولان بخولتانوف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۸ ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. محمدآقایی در دیدار پایانی با مولایم یاداو از هند کشتی می گیرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم سبحان یاری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر جئونگ اوک کیم از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد یلنور شیلدبای از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. یاری در این دیدار به مصاف سوبارو تاکاهارا از ژاپن می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر و در دو گروه ۴ و ۳ تیمی و به صورت دوره ای برگزار شد، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل نوربولات آدیل اولو از قرقیزستان پیروز شد. وی در دور دوم مقابل آشیش از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. نماینده کشورمان در دیدار پایانی با آشیش از هند کشتی می گیرد.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برگزار می شود.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =