آخرین اخبار

روال قانونی برای معارفه اعضای هیأت مدیره پرسپولیس انجام شده است

روال طی شده برای معرفی دو عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به صورت قانونی انجام شده و در روزهای آینده این موضوع اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
10 تیر 1401
کد مطلب : 1522

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین خبیری و حسین شهریاری دو عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند که قرار است به زودی و طی روزهای آینده مراسم معارفه آنها برگزار شود. این در حالی است که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص این دو عضو جدید هیأت مدیره پرسپولیس مطرح شده و این سؤال پیش آمده که چرا معارفه این دو عضو جدید هیأت مدیره پرسپولیس برگزار نشده است.

طبق قانون، مجمع باشگاه پرسپولیس باید اعضای هیأت مدیره را مصوب کند. وزرای اقتصاد، دادگستری و ورزش سه عضو مجمع باشگاه پرسپولیس هستند که البته درباره حضور شهریاری و خبیری در هیأت مدیره به توافق رسیده و هر سه وزیر این موضوع را امضاء‌کرده‌اند.

از طرف دیگر و با واگذاری ۱۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی و مردم، با در اختیار داشتن ۹۰ درصد از سهام، اکثریت سهام همچنان در اختیار دولت قرار دارد و حق مجمع باشگاه پرسپولیس است که بتواند اعضای جدید هیأت مدیره را مشخص کند. این در حالی است روابط عمومی ورزش و جوانان اعلام کرده که مراسم معارفه در زودترین زمان ممکن انجام خواهد شد تا همه چیز شکل قانونی‌تری به خود بگیرد.

باشگاه پرسپولیس پس از استعفای بیژن ذوالفقار‌نسب و غلامعلی محمدعلیپور دارای سه عضو است و ماه‌ها است که جلسه هیأت مدیره برگزار نشده و یا با نفرات کامل انجام نشده است. حالا این شائبه به وجود آمده که مخالفت و خبرپراکنی برای تحت فشار قرار دادن دو عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی چه کسانی انجام می‌شود. مواضع منفی برای حضور دو عضو جدید هیأت مدیره قبل از آغاز به کار رسمی آنها شروع شده و دلیل این مقاومت نامشخص است. زمانی که باشگاهی مثل پرسپولیس ماه‌ها بدون اعضای کامل در هیأت مدیره اداره می‌شود چرا باید با تکمیل شدن این اعضاء این چنین مخالفت شود.

هر چه که است وزارت ورزش و جوانان تصمیم خود برای تکمیل کردن اعضای هیأت مدیره را اتخاذ کرده و در این شرایط باید به زودی منتظر معارفه رسمی حسین شهریاری و حسین خبیری باشیم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =