آخرین اخبار

اخطار قطع برق/ ۲۱ اداره پرمصرف کهگیلویه و بویراحمد کدام هستند؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد به ۲۱ اداره پرمصرف این استان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
04 تیر 1401
کد مطلب : 1393

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، زمان معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع و اخطار کتبی به ۲۱ دستگاه دولتی و بانک های پُر مصرف برق در این استان خبرداد.

وی گفت: متاسفانه امروز ۲۱ دستگاه دولتی نسبت به رعایت الگوی مصرف دقت های لازم را نداشته و این شرکت مجبور به صدور اخطار به ۱۴ دستگاه دولتی و بانک‌ها و البته قطع برق ۷ دستگاه دیگر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد براساس دستورالعمل های سازمانی نسبت به اخطار و قطع برق ادارات دولتی و مُشترکین پُر مصرف برق بخش خصوصی هم اقدام می کند، عنوان کرد: متاسفانه گاها مشاهده می‌شود اداراتی که در روزهای گذشته اخطار کتبی دریافت کرده و یا برق آنها قطع شده است همچنان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

 معتمدی زاده اضافه کرد: اخطاریه‌های صادر شده اداراتی که در آستانه قطع برق هستند مربوط به جهاد کشاورزی، صمت، آب منطقه‌ای، بهزیستی، استانداری و استاندارد استان همچنین تأمین اجتماعی سی‌سخت، بانک‌های صادرات و تجارت گچساران، دادگستری، اداره زندان ،اداره راه و شهرسازی و امور آب گچساران بهمراه اداره مخابرات بهمئی است که امروز شنبه چهارم تیرماه دریافت کرده‌اند.

 وی بیان کرد: اداره کل جهاد کشاورزی، صمت، آب منطقه‌ای و بهزیستی استان همچنین اداره تأمین اجتماعی سی‌سخت و ادارات امور آب و راه و شهرسازی گچساران بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و پُر مصرفی اکنون قطع شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیران ادارات دولتی، بانک‌ها و مشترکین برق بخش خصوصی در رعایت الگوی مصرف برق نهایت دقت را داشته تا برق آنها قطع نشود.

انتهای پیام/س



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =