آخرین اخبار

انتقاد امام جمعه دهدشت از قیمت‌‌ گزاف و کیفیت پایین شن و ماسه دراستان

امام جمعه دهدشت با توجه به قیمت‌های گزاف و کیفیت پایین شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد، خواستار برخورد فوری مسئولان نظارتی و دستگاه‌های امنیتی در این راستا شد.

اشتراک گذاری
03 تیر 1401
کد مطلب : 1374

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین عبادی_سیاسی جمعه دهدشت یکی از مصادیق تقوا در جامعه امروز را تقوای تبیین عنوان و اظهار کرد: جامعه متدین باید مسئله جهاد تبیین را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کند و بتواند از ارزش‌های اسلام در مقابل هجمه سنگین دشمن دفاع کند.

امام جمعه دهدشت مسئله حج را یادآور شد و با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند چرا برای حج هزینه می‌کنید و هزینه‌ آن را به فقرا پرداخت کنید گفت: حج یک استطاعت واجب است و باید انجام بگیرد، در جواب چنین افرادی می‌گویم همان خدایی که حج را قرار داد همان خدا هم توصیه به زکات و خمس … برای فقرا داده چرا به این‌ها عمل نمی‌کنید؟ چرا به حج که می‌رسد داد و فریادتان بلند است؟

وی در ادامه صحبت‌های خود با توجه به هجمه‌ این روزها علیه دولت انقلابی گفت: این روزها کفر، استکبار و نوکران داخلی آن‌ها کمر همت مقابل دولت انقلابی بستند و با تبعیت از کدخدایشان آمریکا نمی‌خواهند اجازه بدهند برنامه‌های دولت اجرا شود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دولت سیزدهم برای رفع تحریم‌ها به خنثی‌سازی تحریم‌ها روی آورده است گفت: دولت فاصله میدان و دیپلماسی را کاهش داد، قریب به پنج میلیون افراد بیمه شدند، بدهکاری بانک مرکزی را به صفر رساند، صادرات کشورمان در هشت ماه اخیر ۹۶ درصد رشد داشته که برای کشور ارز آوری به همراه دارد، دشمن نمی‌خواهد این‌ها را ببیند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: اما مسئله بازار حرف اول مردم است و دولت بر بازار نظارت کند و مردم باید مسائل اقتصادی را بر سفره خود ببینند.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: عملکرد قوه قضائیه از ابتدای انقلاب تاکنون درخشان بوده و موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته‌ایم.

امام جمعه دهدشت ضمن تشکر از حوزه قضائی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: در مسئله احتکار و گرانفروشی با کسی مماشات نکنید، امروز محتکر در زمین دشمن بازی می‌کند، در این مسائل و ترک فعل مسئولان با کسی تعارف نداشته باشید.

وی سالروز حماسه عملیات پد خندق را به جامعه ایثارگری تبریک گفت و افزود: پد خندق مدال افتخار و ایستادگی برای استان ما است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مسئله گرانی شن و ماسه در استان را یادآور شد و اظهار کرد: شن و ماسه با قیمت گزاف و گران و کیفیت پایین، جان مردم را به لب رسانده است.

وی با بیان اینکه تعداد این کارخانجات محدود و مشخص است، خواستار برخورد فوری و جدی مسئولان نظارتی و دستگاه‌های امنیتی در این راستا شد و افزود: صبر مردم اندازه‌ای دارد، اجازه ندهید به بهانه گرانی هر کسی هر کاری انجام دهد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =