آخرین اخبار

کاهش دومیلیون‌تومانی کوییک + جدول قیمت

اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۳۰خرداد ۱۴۰۱ «کوییک معمولی» و «تیبا۲ معمولی» با افت یک تا ۲ میلیونی در بازار عرضه شدند.

اشتراک گذاری
31 خرداد 1401
کد مطلب : 1292

به گزارش اقتصادنیوز ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که یک روز پس از استیضاح وزیر صمت و با تداوم کاهش نرخ دلار امروز شاهد افت و ثبات قیمت محصولات سایپا در بازار بوده ایم. هرچند به گفته فعالان بازار خودرو این نوسان قیمت نتوانست مشتریان را به بازار بکشاند و بازار خودرو همچنان بدون مشتری ماند.

قیمت محصولات سایپا

امروز «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه به ارزیابی بازار امروز قیمت «شاهین» و «ساینا» که روز گذشته افت یک میلیونی در بازار داشتند ثابت شد. با این شرایط «شاهین» ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و «ساینا» هم ۲۱۴ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر خانواده کوییک امروز با افت و ثبات در بازار قیمت‌ خورد؛ با این شرایط «کوییکR » امروز ۲۲۳ میلیون تومانی باقی ماند، اما قیمت «کوییک معمولی» در بازار با افت دو میلیونی ۲۱۲ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

خانواده تیبا هم امروز در دو ریل ثبات و کاهش در بازار قیمت گذاری شد؛‌ ارزیابی ها نشان می دهد «تیبا صندوقدار» امروز در بازار ۱۹۴ میلیون تومان باقی ماند و اما «تیبا ۲ معمولی» یک میلیونی داشت و در بازار ۲۰۴ میلیون تومان دست به دست شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =