آخرین اخبار

افتتاح دوره ناظران فوتسال بانوان با حضور رییس کمیته داوران فیفا

مراسم افتتاحیه سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری فوتسال بانوان با حضور رییس کمیته داوران فوتسال فیفا ، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئولین کمیته داوران صبح امروز برگزار شد.

اشتراک گذاری
29 خرداد 1401
کد مطلب : 1256

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در آستانه شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان و آقایان و ضرورت برگزاری سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری و داوران فوتسال، دوره سمینار دانش افزایی ناظران داوری فوتسال بانوان از صبح امروز ( یکشنبه ۲۹ خردادماه)در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.
بر همین اساس مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران و علی خسروی عضو کمیته داوران برگزار شد.

تدریس این دوره بر عهده پدرو گالان مدرس مطرح اسپانیایی و رییس کمیته داوران فوتسال فیفا است.

در این دوره دانش افزایی آخرین قوانین داوری فوتسال و نحوه نظارت تا روز ۳۰ خرداد ماه به حاضرین در بخش هاى بانوان و آقایان تدریس می شود.

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در بخشى از مراسم افتتاحیه دوره ناظران داورى فوتسال بانوان گفت:امیدوارم این دوره، شروع کننده مسیر جدیدى برای فوتسال بانوان باشد و با الگو برداری و ایجاد یک مدل دقیق و جامع بتوانیم بستر رشد و توسعه داوری و نظارت داوری را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: از تلاش هاى همکاران خوبم در کمیته داوران همچنین حمایت هاى ریاست محترم فدراسیون قدردانى مى کند. بحثی که در تمام دنیا در بخش آموزش و نظارت وجود دارد یکنواختی و ایجاد یک روند درست است که بتوان اطلاعات به روز و دقیق را در اختیار علاقمندان و ناظران قرار داد تا به هدفمان برسیم. هدف ما ایجاد مدلى دقیق و یکپارچه است تا بتوانیم با اصول و دقیق تر از گذشته گام برداریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت:از شما می خواهم بهترین بهره را از این دوره ببرید و با انتشار و انتقال دانش خود به دیگر ناظران، زمینه ساز توسعه و موفقیت در بخش نظارت داوری فوتسال باشید.

خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران در مراسم افتتاحیه سمینار دانش افزایی ناظران داوری بانوان گفت: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این دوره را برگزار کند. با توجه به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان و ضرورت برگزاری سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری، این دوره با حمایت سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید فوتسال همیشه مظلوم واقع شده و در بخش داوران و ناظران، مخصوصا بانوان این امر بسیار حس می شود. ما از هیچ تلاشی برای موفقیت و روند رو به رشد شما ناظران دریغ نخواهیم کرد و با حمایت بیش از پیش از شما زمینه ساز توسعه و موفقیت تان در امر داوری فوتسال بانوان خواهیم بود.

رییس کمیته داوران در پایان گفت: فوتسال بسیار مظلوم است اگر دست به دست بدهیم میتوانیم قشر داوری و ناظران مخصوصا در حوزه فوتسال را در شرایط مناسب تری ببینیم. از شما می خواهم رفتار حرفه ای داشته باشید تا بهترین ها را فرا گرفته و به فوتسال مخصوصا بانوان کمک کنید و در روند هر چه بهتر برگزاری لیگ فوتسال تاثیر گذار باشید.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 17 =