آخرین اخبار

نخودی: الان به انتخابی فکر می‌کنم نه جردن باروز/ سوادکوهی از بهترین‌هاست

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: من در حال حاضر به مسابقات انتخابی فکر می‌کنم که بتوانم صاحب دوبنده ملی شوم.

اشتراک گذاری
24 خرداد 1401
کد مطلب : 1151

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با پایان مسابقات کشتی آزاد جام تختی به عنوان مهمترین رویداد چرخه انتخابی، کادر فنی کشتی آزاد کشورمان در اوزان مختلف مسابقات انتخابی را اعلام کرد که در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی و محمد نخودی مقابل هم قرار می‌گیرند.

محمد نخودی به عنوان قهرمانی جام تختی دست یافت و علی سوادکوهی نیز با طلای قهرمانی آسیا از انتخابی معاف بود. حالا این ۲ کشتی‌گیر اواسط تیرماه باید با اعزام به مسابقات رنکینگ‌دار تونس برای پوشیدن دوبنده جهت اعزام به رقابت‌های جهانی صربستان تلاش کنند.

محمد نخودی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره جام تختی، اظهارداشت: کشتی گیران خوبی در این مسابقات شرکت کردند و رقابت‌ها بسیار نزدیک بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم، حالا قرار است در مسابقه‌ای که به تونس اعزام خواهیم شد با علی سوادکوهی رقابت داشته باشم. امیدوارم بتوانم آنجا هم موفق شوم و دوبنده ملی را بپوشم.

محمد نخودی که مدال نقره جهانی در سال ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد، درباره آمادگی‌اش در جام تختی، عنوان کرد: آمادگی مسابقات داخلی با رقابت‌های جهانی فرق می‌کند. نمی‌گویم من با ۶۰ – ۷۰ درصد آمادگی در جام تختی کشتی گرفتم چون بیشتر بود اما برای مسابقات بعدی باید بیشتر آماده شوم. فعلاً تمریناتم را در شهر خودمان پیگیری می‌کنم تا مسابقات تونس برگزار شود.

آزادکار کشورمان درباره شناخت خود از سوادکوهی و اینکه تاکنون با او کشتی نگرفته، اظهارداشت: سوادکوهی یکی از بهترینهای وزن ۷۹ کیلوست البته من تاکنون با او کشتی نگرفته‌ام، امیدوارم که بتوانم در تونس کشتی‌های خوبی بگیرم و صاحب دوبنده شوم.

نخودی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در صورتی که صاحب دوبنده ملی شود این احتمال وجود دارد دوباره با جردن باروز در مسابقات جهانی صربستان کشتی بگیرد، گفت: من اول به مسابقات پیش رو و انتخابی فکر می‌کنم، اول باید در اینجا انتخاب شوم اما در ادامه امیدوارم که بتوانم کشتی‌های خودم را بگیرم. فعلا به جردن باروز فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =