آخرین اخبار

ناطق نوری در جلسه دیدار روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی حضور نداشت/ آن‌ها که خودشان بانیان وضع موجود هستند، آدرس اشتباه می‌دهند

مدیرعامل بنیاد باران گفت: ناطق نوری در جلسه جمعه شب دیدار روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی حضور نداشت و این دیدار‌ها هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی و مشکلات امروز ندارد.

اشتراک گذاری
23 خرداد 1401
کد مطلب : 1121

جواد امام:

مدیرعامل بنیاد باران گفت: ناطق نوری در جلسه جمعه شب دیدار روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی حضور نداشت و این دیدار‌ها هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی و مشکلات امروز ندارد.

جواد امام: ناطق نوری در جلسه دیدار روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی حضور نداشت

رویداد۲۴ جواد امام مدیرعامل بنیاد باران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که روزنامه ایران صبح امروز با انتشار خبری با تیتر دیدار بانیان وضع موجود و انتشار عکسی مدعی دیدار جمعه شب حجت الاسلام خاتمی، حجت الاسلام حسن روحانی، حجت‌الاسلام ناطق نوری و حجت‌الاسلام حسن روحانی شد، آیا این دیدار انجام شده است، گفت: این جلسات مسبوق به سابقه است و موضوع جدیدی نیست. در این جلسه آقای ناطق نوری حضور نداشتند. جلسه دید و بازدیدی است که از قبل، حین و بعد از دولت آقای روحانی به صورت دوره‌ای انجام می‌شود و هیچ ربطی هم به مسائل سیاسی و مشکلات امروز ندارد.

وی افزود: آن‌ها که خودشان بانیان وضع موجود هستند، آدرس اشتباه می‌دهند. آقایانی که باعث و بانی عدم تصویب لوایح FATF هستند، مذاکرات احیای برجام را برهم زدند و نگذاشتند در دوره آقای روحانی مجددا احیا شوند، مانع پیشرفت دولت شدند و مردم را زیربار مشکلات اسیر کردند و سیاست‌های آن‌ها هم در این چند ماهه اخیر مشخص شده که بانیان وضع موجود چه کسانی هستند. برخی فکر می‌کنند با این فرافکنی‌ها و عملیات روانی می‌توانند آدرس غلط بدهند و انگشت اشاره خود را به جای دیگری نشانه می‌روند. اما مردم آگاه بوده و جریانات سیاسی هم باهوش هستند.


 بیشتر بخوانید: عباس عبدی: هنوز مسئولیت جهش قیمت‌ها را به حساب روحانی می‌گذارند


جواد امام تصریح کرد: آقایان امروز حداقل برایشان روشن شده است که مشکلات امروز را دیگر نمی‌توانند فقط گردن دولت قبل بیندازند. این افراد مانع حرکت‌های دولت قبل در تمام حوزه‌ها بودند که دولت می‌توانست توفیقی پیدا کند تا بن‌بست را بشکند، اما متاسفانه برخی نگذاشتند این توفیق‌ها حاصل شود.

وی گفت: آقایان امروز به منافع مردم و کشور توجه بیشتری داشته باشند و به جای رفتن به سمت راه پراشتباه، از تجربه‌ها و شعار‌های چهار دهه استفاده کنند تا کشور را از این وضعیت خارج کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =