آخرین اخبار

تصمیم‌گیری در برخی اوزان کشتی با اعزام خارجی/ درستکار: امیدوارم بهترین‌ها انتخاب شوند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با ابراز رضایت از برگزاری جام تختی گفت: با پایان این مسابقات تکلیف برخی اوزان در رقابت‌های خارجی مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری
20 خرداد 1401
کد مطلب : 1071

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پژمان درستکار در خصوص رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، اظهارداشت: آنچه بیش از همه باعث خوشحالی من شد حضور تماشاگران در سالن بعد از مدت‌ها بود. جام تختی طبق آنچه برای چرخه تعریف کردیم یکی از مراحل مهم انتخابی بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان افزود: خدا را شکر می‌کنم کشتی‌های خوبی برگزار شد ضمن اینکه برخی جوانان خود را به کشتی ایران معرفی کردند. در بعضی از اوزان به هدفی که داشتیم رسیدیم حالا بقیه قضایا باقی می‌ماند مبنی بر اینکه تاریخ مرحله نهایی انتخابی تیم‌ ملی در روزهای آینده مشخص شود. در بعضی از اوزان تکلیف در مسابقات خارجی مشخص خواهد شد که امیدوارم تیمی انتخاب شود تا از حیثیت تیم ملی در مسابقات جهانی صربستان دفاع شود.

درستکار در ادامه درباره مرحله نهایی چرخه و حضور در چند تورنمنت خارجی، گفت: با پایان مسابقات جام تختی باید جلسه کمیته فنی برگزار شود تا مسابقات داخلی و حضور در تورنمنت خارجی مشخص شود.

وی درباره اینکه با برگزاری چرخه امیدها در دل کشتی‌گیران زنده شد که می‌توانند شانس پوشیدن دوبنده ملی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: یکی از هدف‌های ما وقتی چرخه را برگزار کردیم این بود به پشتوانه‌ها کمک کنیم. سعی کردیم چرخه‌ای باشد که در آن عدالت و شایسته‌محوری باشد. اکثریت از چرخه رضایت دارند و امیدوارم بهترین‌ها انتخاب شوند و آنهایی که شایسته هستند دوبنده ملی را برتن کنند.

انتهای پیام/ ت ۲۴۶



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 3 =