آخرین اخبار

اعزام ۶۷ کاروان «زیر سایه خورشید» طی دهه کرامت به سراسر کشور

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پانزدهمین دوره از جشن های مردمی زیر سایه خورشید ۶۷ کاروان در دهه کرامت به سراسر کشور اعزام شدند.

اشتراک گذاری
19 خرداد 1401
کد مطلب : 1050

حجت الاسلام حسین جلیل مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از اهداف راه اندازی کاروان زیر سایه خورشید زیارت از راه دور بوده ، که طبق آموزه های دینی به آن سفارش شده است.

 وی بیان کرد: شوق زیارت اهل بیت بیت در دل تمام مردم ایران وجود دارد ولی برای همه آنها زیارت اهل بیت میسر نیست.

  مبلغ کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: در همین راستا کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در سراسر کشور در تمام نقاط ایران حضور پیدا می کند.

 حجت الاسلام جلیل عنوان کرد: در پانزدهمین دوره از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید افزون بر ۶۷ کاروان به سراسر کشور عازم شدند. وی گفت: در دهه کرامت این کاروان ها بیش از ۸ هزار برنامه را در کل کشور اجرا خواهند کرد که این خود یک رکورد قابل توجهی نسبت به بازه زمانی است.

 مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به حضور ۳ نفر از خادمیان به همراه روحانی مبلغ در کاروان خورشید در استان خاطرنشان کرد: در کهگیلویه و بویر احمد کاروان زیر سایه خورشید با استقبال بی نظیر مردم روبرو شده است.

 حجت الاسلام جلیل بیان کرد: برنامه های متعددی در کهگیلویه بویر احمد با حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستانها و روستاها تاکنون اجرا شده است.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =