آخرین اخبار

واکنش قهرمانان جام تختی| از رقابت پایاپای تا حذف مدال‌آوران

کشتی‌گیران قهرمان جام تختی صحبت‌هایی را در خصوص این مسابقات داشتند.

اشتراک گذاری
19 خرداد 1401
کد مطلب : 1048

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد جام تختی در ۵ وزن نخست با معرفی نفرات برتر به پایان رسید که اظهارنظر برخی از قهرمانان را در زیر می‌خوانید:

احمد محمدنژاد جوان:

توانستم در جام تختی مدال طلا را کسب کنم. فینال را با سرلک داشتم که توانستم پیروز شوم. خدا را شکر می‌کنم توانستم این فینال را ببرم البته هنوز خیلی مانده و اول راه هستم. امیدوارم بتوانم زحمات مربیان از جمله محسن کاوه و فیلابی را بدهم. از پدرم نیز تشکر می کنم.

سطح رقابت ها خیلی عالی بود؛ در دور نخست علی رضا گودرزی و دور دوم حریفی از ارمنستان که دارنده برنز اروپا و امیدهای جوانان جهان راداشت، شکست دادم. در مرحله بعد رضا مومنی را توانستم در این جام از پیش بردارم اما در فینال رقابتم با سرلک بود و توانستم وی را ببرم.

 

محمدصادق فیروزپور:

سطح جام تختی امسال خیلی بالا بود. در ۲سال اخیر امسال به نسبت بالاتر بود و ۳ تیم خارجی نیز در آن حضور داشتند.

وی در خصوص امیرحسین فیروزپور که ۱۴ خرداد در قزاقستان حضور داشت و فینال را در یک غافلگیری باخت، گفت: آنجا یک تجربه خوبی بود و انشالله در مسابقات بعدی بتواند جبران کند. او امروز در جام تختی کنارم بود و توانست نکات و راهنمایی هایی را به من داشته باشد.

 

وازگن توانیان کشتی‌گیر ارمنستان:

سطح مسابقات بالا بود و من حریفان سختی داشتم. در فینال رقابت پایاپایی داشتم که توانستم حریفم را شکست دهم.

ایران همیشه به عنوان کانال های اصلی دنیا به حساب می آید و برگزار کردن مسابقات شان همیشه عالی بوده است. همیشه مسابقات اصلی و سختی که سالانه در آن شرکت می‌کنیم مربوط به ایران است.

علی دولت‌خواه سرپرست تیم کشتی آزاد ارمنستان:

ما با ۲ تیم کامل در این مسابقات شرکت کردیم و بهترین نفرات ما از دل این مسابقات بیرون می آیند.
برای مسابقات جهانی امسال اولین انتخابی تیم ملی مان از اینجا شروع شد و قدم اولی بود که برای انتخابی مسابقات جهانی بود.

ما نفرات اصلی خودمان از جمله قهرمانان، نفرات دوم اروپا و سوم را به جام‌تختی آوردیم. سطح و کیفیت این مسابقات بالا بود. مسابقاتی که در ایران برگزار می‌شود جزو بهترین مسابقات است. برای کشتی‌گیران ما که در این جو قرار گرفته اند از لحاظ تماشاچی و جو و خارج از خانه قبل از رقابت های اروپایی و جهانی یک نیاز بود به همین دلیل  خدا را شکر می‌کنم کشتی‌گیران ما در این شرایط قرار گرفتند و موفق بودند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =