آخرین اخبار

نوسان سکه روی پله اول کانال ۱۵ میلیون تومانی

اقتصادنیوز : قیمت سکه در بازار امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در پله اول کانال ۱۵ میلیون تومان معامله شد . قیمت دلار در بازار متشکل و صرافی رشد کرد.

اشتراک گذاری
18 خرداد 1401
کد مطلب : 1012

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار صرافی ملی و بازار متشکل ارزی امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ماه بر مدار صعود گرفت . نرخ فروش اسکناس آمریکایی امروز  در  ساعات ابتدای کار صرافی ملی ۲۶ هزار و ۵۰۴ تومان بود  و قبل از ظهر به ۲۶ هزار و ۵۳۲ تومان رسید.این قیمت در مقایسه با روز قبل ۹۱ تومان رشد را نشان می دهد.

دلار صرافی در نیمه  معاملات امروز با ۲۶ هزار و ۵۲۵ تومان معامله شد  و در ساعات پایانی کار صرافی ملی قیمت فروش دلار بر روی ۲۶ هزار ۵۵۲ تومان ایستاد. 

رشد قیمت دلار در بازار متشکل 

در بازار متشکل ارزی هم امروز قیمت دلار صعودی بود. نرخ دلار متشکل امروز با ۲۶ هزار و ۳۵۵ تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل ۱۷۱ تومان بالاتر بود.قیمت دلار متشکل قبل از ظهر امروز ۲۶ هزار و ۴۰۱ تومان و نیمه روز بر روی ۲۶ هزار و ۳۹۰ تومان قرار گرفت. دلار در بازار متشکل عصر  امروز به ۲۶ هزار و ۴۲۵  تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۱ درصدی داشته است.

نوسان سکه در پله اول کانال ۱۵ میلیون تومان 

قیمت اونس طلا  عصر امروز در مقایسه با روز گذشته نزدیک به ۶ دلار رشد کرده بود. فلز گران بهای جهانی در زمان نوشتن این گزارش به قیمت ۱۸۴۸ دلار به فروش رسید. در ایران نیز  همچنان ممنوعیت معاملات فردایی در بازار سکه و طلا سایه انداخته است.

قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز ۱ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان بود که نسبت به روز قبل تقریبا ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان بالا رفته بود. قیمت سکه هم عصر امروز در محدوده ۱۵ میلیون تا ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =